  • 11. Data: 2009-09-21 18:32:47
    Temat: Re: oceplenie wełna a styropian?
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > System jest u nas niepopularny i stad drogi i w zakupie i w wykonastwie.
    > Welna do ocieplen "skosów" jest zas w cenie styropianu i o ekipe
    > nietrudno.

    To prawda, u nas za "fasade" licza za welne od razu 10 zl /m2 wiecej
    robocizny, no i sama welna minimum 30% drozsze. Pytanie czy za ta róznice w
    cenie lepiej nie docieplic bardziej fasady lub np bardziej strychu.

    --
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-09-23 14:15:32
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Powinien tez czasem zajmowac sie mysleniem.

    a rozwinąc to możesz?

    architek nie miał przeciwności zadnych

    jak wspomniałem 38+10 wychodzi ponizej 3

  • 13. Data: 2009-09-23 16:14:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a rozwinąc to możesz?

    Nie bardzo jest co rozwijac. Porotherm 44 z zalozenia ma byc sciana
    jednowarstwowa bez docieplenia. Przez to jest jak by nie patrzec drozszy.
    Jak ktos kupuje taki material i pozniej ponosi jeszcze koszty docieplenia to
    cos z jego ekonomia jest nie tak. Taniej wyszlo by budowanie z czego kolwiek
    i ocieplaniem grubsza warstwa.

    > architek nie miał przeciwności zadnych

    A czemu mial by miec, to nie jego pieniadze.

    > jak wspomniałem 38+10 wychodzi ponizej 3

    Mozna bylo kupic zwyklego Maxa, albo Porotherm 25 i ocieplic 15.

    Pozdro.. TK