  • 11. Data: 2009-08-17 12:53:35
    Temat: Re: ocieplenie poddasza - kilka pytań
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Quent" napisał:

    > ZTCW gryzonie wełny mineralnej nie lubią.

    i co z tego że nie lubią?
    nie muszą jej jeść, wystarczy że porabią sobie w niej wygodne legowiska, a
    nadmiar wyniosą:O)

  • 12. Data: 2009-08-18 06:24:54
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > i co z tego że nie lubią?
    > nie muszą jej jeść,

    Czy ja cos o jedzeniu welny pisalem?

  • 13. Data: 2009-08-18 14:35:53
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Quent" napisał:
    > Czy ja cos o jedzeniu welny pisalem?

    nie wiem o czym pisałeś, wiec może rozwiniesz?
    a co do wełny, jeśli gryzonie, ptactwo, robactwo będzie miało do niej dostęp
    (nie będzie czymś sensownym osłonięta) to wszystko się tam wlezie i będzie
    problem i nie ma żadnego znaczenia czy to będzie wełna, styropian, czy
    cokolwiek innego:O)