  • 21. Data: 2012-08-02 16:27:41
    Temat: Re: podłoga na gruncie w remontowanym domu
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    news:jvbr24$t8d$1@inews.gazeta.pl...

    > ale u ciebie z prawami logiki cos nie teges... chcesz mi wmówić, że
    > nieprawidłowe połączenie w jednym miejscu spowodowało uszkodzenie w
    > drugim?...

    No popatrz, ciął gałąź, a uszkodzeniu uległa d...
    Skoro nie rozumiesz w jaki sposób prznoszą się siły to chyba dalsze
    tłumaczenie jest zbędne.

    > nie chce mi się, sam znajdź jak cię to interesuje... albo jak nie chcesz
    > tkwić przekonaniu, że dźwięki przenosi tylko ściana, jakkolwiek bardzo
    > izolowana...

    Chyba jaja sobie robisz....? To niby ja mam udowaniać, że Ty masz rację?

    > ty czytałeś co napisałem?... woda dostała się pod posadzkę (konkretnie pod
    > styropian) na styku wylewki i ściany zewnętrznej, nie mów, że ścianę
    > zewnętrzna też miałem postawić na wierzchniej wylewce...:-)

    > a o paroizolacji słyszał?... wełna była sucha powyżej posadzki, tylko
    > gipskarton od zewnątrz pociągnął wilgoć tak na 20cm... i to tylko tam,
    > gdzie pod spodem była woda...

    Stał w wodzie, bo się znajdował w zgłębieniu, poniżej posadzki.
    A swoją drogą skąd się wzięła ta woda i rdzawe plamy wewnątrz profilu G-K?
    Przecie ja tego nie dorysowałem na Twoich zdjęciach.

    > ... ale styropian i tak trzeba byłoby osuszać...

    W tym rzecz, że sam by wysechł, oddając wilgoć poprzez posadzkę.

    > pod wanną mam wymaziane folią w płynie, więc tam stało zapewne kilka cm
    > wody i powoli szukało ujścia na styku ściany i wylewki...

    .... i sobie wpływało pomiędzy wylewkę, a ściankę G-K

    > no widzisz, jak blednie zakładasz? mam domek z drewnianych bali i
    > elementami ścian wewnętrznych są drewniane słupy podtrzymujące belki, jak
    > sobie wyobrażasz połączenie tych słupów stojących na stopach
    > fundamentowych i konstrukcji ścian stojących na styropianie i wylewce?...

    Normalnie.
    Słupy stojące na wylewce, a G-K na posadzce.
    Jak myślisz, dlaczego stosuje się elementy ES, wieszaki, łączniki krzyżowe
    itp.?

    Najśmieszniejsze jest w tym wszystkim to, że bardzo mocno bronisz swojego
    fahofca-partacza i bardzo dokąłdnie wiesz jak on po kolei skręcał i że
    przykręcał bez użycia siły. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że leząłeś razem
    z nimn pod wanną, kiedy przykręcał te kolanka. Mam nieodparte wrażenie, ze
    sam to robiłeś. Teraz wstydzisz się do tego przyznać i szukasz wytłumaczenia
    dla własnego partactwa :)
    Może się mylę, ale jakoś tak mi to śmierdzi :)

  • 22. Data: 2012-08-02 16:32:05
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    P.S.

    > a o paroizolacji słyszał?...

    Pokaż choć najmniejszy skrawek tej paroizolacji. Na twoich zdjęciach, nie
    widać nawet strzępków.