  • 21. Data: 2009-01-22 20:03:25
    Temat: Re: połysk na jabłku
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 22 Sty, 20:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Co Ty pieprzysz. Może wśród pośredników.

    Jabłka do przechowalnictwa są opryskiwane przeciw chorobom grzybowym -
    niepryskane czasem mają gorzką skórkę - to właśnie grzyby...

  • 22. Data: 2009-01-22 20:23:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 12:03:25 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

    > Jabłka do przechowalnictwa są opryskiwane przeciw chorobom grzybowym -
    > niepryskane czasem mają gorzką skórkę - to właśnie grzyby...

    Do przechowalnictwa opryskuja jablka sadownicy, a nie rolnicy.

  • 23. Data: 2009-01-22 20:41:26
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 22 Sty, 21:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Do przechowalnictwa opryskuja jablka sadownicy, a nie rolnicy.

    Hm, sadownik to też rolnik - tylko wyspecjalizowany (nie zawsze,
    często prowadzą normalne rolnictwo), inni to warzywnicy, kwiaciarze,
    no i badylarze - pod osłonami...