  • 1. Data: 2009-04-15 14:52:50
    Temat: pomysł potrzebny
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Jest sobie taki kran http://yfrog.com/0mimg1613gj
    próby z kamieniem przyniosły raczej marny efekt.
    Dobra rada potrzebna czym tą rurę
    `obudować` żeby ładnie wyglądała
    lub komponowała się z trawnikiem ?

  • 2. Data: 2009-04-16 09:06:46
    Temat: Re: pomysł potrzebny
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik atman napisał:
    > Jest sobie taki kran http://yfrog.com/0mimg1613gj
    > próby z kamieniem przyniosły raczej marny efekt.
    > Dobra rada potrzebna czym tą rurę
    > `obudować` żeby ładnie wyglądała
    > lub komponowała się z trawnikiem ?

    Można "ubrać" w beczułkę bez dna, ale ta wanna MSZ jeszcze
    brzydsza od rury :(

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 3. Data: 2009-04-16 10:17:17
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    Czy to musi wystawać ponad trawnik?

  • 4. Data: 2009-04-16 11:47:34
    Od: Kolega Prezesa <k...@p...pis.org.pl>

    atman pisze:
    > Jest sobie taki kran http://yfrog.com/0mimg1613gj
    > próby z kamieniem przyniosły raczej marny efekt.
    > Dobra rada potrzebna czym tą rurę
    > `obudować` żeby ładnie wyglądała
    > lub komponowała się z trawnikiem ?

    masz już wannę, więc dostaw kibel i będzie piękny komplecik
    KP

  • 5. Data: 2009-04-16 12:06:45
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Kolega Prezesa" <k...@p...pis.org.pl> napisał w wiadomości

    > masz już wannę, więc dostaw kibel i będzie piękny komplecik

    Aż tak razi ta wanna ?
    Bo bardzo się przydaje, czasami wiadro wody się przeleje
    to nie ma problemu bajorka/błota, poza tym można stawiać
    doniczki z roślinami w wodzie.
    Do Panslavisty:
    tak, lepiej aby kran był nad ziemią
    bo nie trzeba się za każdym razem schylać.
    Pytam o pomysł obudowania tej rury.

  • 6. Data: 2009-04-16 12:22:45
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Do Panslavisty:
    > tak, lepiej aby kran był nad ziemią
    > bo nie trzeba się za każdym razem schylać.

    Przecież nie jest potrzebny cały czas. A to znaczy, że trzeba niewielkiej
    inwestycji w taśmy kroplujące lub zraszacze wynurzalne i nie męczyć się z
    konewką, po której nie tylko bóle mięsni ale i reumatyzm murowany... Inna
    sprawa mały dekielek na malusienkiej studzience a w niej złącze podobne jak
    do kompresora - wtykasz kawałek rurki bez schylania się i woda płynie...

  • 7. Data: 2009-04-16 15:22:46
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]
    > jak
    > do kompresora - wtykasz kawałek rurki bez schylania się i woda płynie...

    dzięki, coś wymyślę ;)

  • 8. Data: 2009-04-16 21:09:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 16:52:50 +0200, atman napisał(a):

    > (...) czym tą rurę
    > `obudować` żeby ładnie wyglądała
    > lub komponowała się z trawnikiem ?

    Siusiającym chłopcem - parę kamieni dołożyć na dole, ogipsować, przykleić
    siusiaka, zabezpieczyć preparatem impregnującym...
    :-)
    A wannę wywalic i zrobić ładne oczko wodne z nenufarami.

    Opcja rustykalna: ładna rzeźba świątka oraz zamiast wanny cebrzyk
    drewniany...

    Gdybym mieszkała blisko, miałbyś świątka lub chłopca po kosztach surowców -
    lubię takie bawitka :-)

    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP

  • 9. Data: 2009-04-16 21:15:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 23:09:59 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > drewniany...
    >
    > Gdybym mieszkała blisko, miałbyś świątka lub chłopca po kosztach surowców -

    ...a efekt marny z tym kamieniem na zdjęciu, bo nie dałeś do konstrukcji
    stelaża z drutu oraz w środek wokół rury warstwy izolującej i mechanicznie
    elastycznej=pracującej...

    Inna wersja: spróbuj odkuć wszystko, przy rurze wbij drugą, wysoką,
    pionowo, wszystko owiń nieregularnie zieloną siatką ogrodniczą i posadź
    przy siatce coś wijącego, najlepiej wiciokrzew. Będze i pięknie, i łatwo. A
    wannę wywal i zrób oczko wodne.

  • 10. Data: 2009-04-17 06:38:49
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]
    > pionowo, wszystko owiń nieregularnie zieloną siatką ogrodniczą i posadź
    > przy siatce coś wijącego, najlepiej wiciokrzew. Będze i pięknie, i łatwo.

    Ta wersja wygrała ;-)
    rura + milin + cebrzyk.
    Dzięki.