  • 11. Data: 2016-11-27 17:00:44
    Temat: Re: prad budowlany - jak obejsc na G11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 16:46:00 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > google groups to nie jest czytnik. polecam zmianę na zgodny ze
    > standardami
    Jak napisałem o googlegroups to byłem pewny ze się pojawisz;)
    Wystarczy w poście coś o googlegroups napisać i się zjawiasz a jak coś o
    ośmiornicożercach się napisze to zjawiasz się Ty i do pomocy Ghost. Jakieś
    subskrypcję macie w Swoich wypasionych czytnikach ustawione?:))
    Ps
    Dla mnie do pisania na grupy nie ma nic lepszego jak Google więc nie zmienię
    narzędzia na mniej funkcjonalne.

  • 12. Data: 2016-11-27 17:02:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 16:46:00 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > google groups to nie jest czytnik. polecam zmianę na zgodny ze
    > standardami
    Proponuję dostosowanie standardów do współczesności. Poważnie.

  • 13. Data: 2016-11-27 17:19:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Proponuję dostosowanie standardów do współczesności. Poważnie.

    buahaha. uzytkownicy Outlooka tez twierdzili, ęż wszyscy inni się mylą.
    Aż się Outlook dostosował do standardów.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2016-11-27 17:45:07
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    > google groups to nie jest czytnik. polecam zmianę na zgodny ze
    > standardami

    Ja bym zmienił, ale na co skoro jest problem ze znalezieniem działającego serwera
    news...

  • 15. Data: 2016-11-27 18:06:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 17:45:10 UTC+1 użytkownik Przemek Lipski napisał:

    > Ja bym zmienił, ale na co skoro jest problem ze znalezieniem działającego serwera
    news...

    otóż to. Dlatego sie przesiadlem na gugla, ze były powazne klopoty z serwerami.
    Najpierw sie powkurzałem, potem przyzwyczaiłem, w sumie działa nieźle.

    b.

  • 16. Data: 2016-11-27 18:32:20
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Kris wrote:

    > Poszukaj moich postów z początku 2008roku bo wtedy to było i wtedy o
    > tym pisałem.

    No nie, nie bede Cie szukal w szafie. Przeciez Ty najlepiej wiesz kiedy i co
    robiles, wiec podaj tu link lub wstaw scan papierow.
    Ja nie udowodnisz - kłamiesz!

    > Widzisz problem w tym żeby zameldować się na swojej nieruchomości-
    > nawet jak to pusta działka? Wyrok NSA jest dość oczywisty.
    > Zmień czytnik na taki który sobie z tym poradzi. Google groups
    > polecam;)

    Piszesz o rzeczach o ktorych nie masz pojecia.
    Google gr. to nie czytnik i zapamietaj to raz na zawsze.
    A swoją droga to czy tak Ci trudno klepnąc w Enter, a czy jestes tak uparty
    i chcesz tym pokazac jakis Ty 'wielki pon usenetu'

  • 17. Data: 2016-11-27 19:36:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 18:32:22 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:
    .

    > No nie, nie bede Cie szukal w szafie. Przeciez Ty najlepiej wiesz kiedy i co
    > robiles, wiec podaj tu link lub wstaw scan papierow.
    Po kiego mam Tobie cokolwiek udowadniać?
    Zadzwoń, podejdź do UM i zapytaj. Wyrok NSA też sfałszowałem?
    Skan dowodu wydanego na początku 2008 roku bym mógł zrobić. Tam jest moj aktualny
    adres a dowód robiłem kilka miesięcy po zameldowaniu. Jak się meldowałem i za kilka
    tygodni elektrownia mi licznik zakładała to mury pierwszej kondygnacji robili jeśli
    dobrze pamiętam. Więc to był grudzień 2007
    > Ja nie udowodnisz - kłamiesz!
    Ty kłamiesz/ mocno mijasz się z prawdą lub nie znasz stanu faktycznego skoro
    twierdzisz ze się nie da?
    Udowodnij że masz racje.
    > Piszesz o rzeczach o ktorych nie masz pojecia.
    > Google gr. to nie czytnik i zapamietaj to raz na zawsze.
    Znaczy wg Ciebie google groups to narzędzie do obierania jabłek, czy odtwarzania
    pornoli? Bo ja widzę że coraz więcej ludzi używa go do czytania/pisania na grupach
    dyskusyjnych. Ale ja kłamię pewnie napiszesz.
    > A swoją droga to czy tak Ci trudno klepnąc w Enter, a czy jestes tak uparty
    > i chcesz tym pokazac jakis Ty 'wielki pon usenetu'
    Napisz proszę do czego Tobie ten dodatkowy enter? Kilka linie dłuższe posty dzięki
    temu są i co lepiej to Tobie czytać? Łapa Ciebie od scrola zaboli.

  • 18. Data: 2016-11-27 19:38:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 17:20:28 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > buahaha. uzytkownicy Outlooka tez twierdzili, ęż wszyscy inni się mylą.
    > Aż się Outlook dostosował do standardów.
    Dużo tych użytkowników Outlooka na grupy pisze?
    Może i Google się do Twoich wymagań dostosuje. Pisz do nich.

  • 19. Data: 2016-11-27 19:41:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 17:20:28 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > buahaha. uzytkownicy Outlooka tez twierdzili, ęż wszyscy inni się mylą.
    > Aż się Outlook dostosował do standardów.
    Jak będzie taki co moje wymagania spełnia i Twoje standardy to się przesiąde. Póki co
    nie ma takiego.

  • 20. Data: 2016-11-27 19:51:24
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Kris wrote:
    > W dniu niedziela, 27 listopada 2016 18:32:22 UTC+1 użytkownik Zyga
    > napisał:
    > .

    > Po kiego mam Tobie cokolwiek udowadniać?

    Nie mnie (do niczego mi nie potrzebne twoje tlumaczenie), a czytajacym tu
    Twoje brednie.
    Nie chcesz, a wrecz nie umiesz udowodnic swojej tezy, wiec *kłamiesz* na
    calej linii.

    Ps. A swego czasu jak pamietam od Adama Sz., Ty rządałeś udowodnienia tego
    co pisze, to teraz Ty nie chowaj glowy w piasek i pokaz, że to co piszesz
    jest prawdą. W przeciwnym razie jesteś zwykłym *kłamcą* i 'chwalipietą'.