  • 11. Data: 2016-05-27 16:46:18
    Temat: Re: pustą niebieską teczkę
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 maja 2016 14:02:32 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    Pluralizm w mediach jest znacznie lepszy.

    > ROTFL. czyli uważasz, żę PRL był oazą wolności i demokracji. Bo do tego
    > Kurski sprowadził media.

    nie rozumiesz słowa pluralizm. Przedtem były 3 telewizje nadające przekaz
    postubeckiego układu, teraz są takie dwie, a trzecia nadaje po pisowsku.
    Pluralizm sie niewątpliwie zwiekszył. Inną sprawą jest to ze wolałbym zeby tvp nie
    była pisowska a próbowała byc obiektywna.

    > czyli złamana została Konstytucja

    Nooo, przez członków trybunału aktywnie uczesticzących w tworzeniu prawa
    uniemożliwiającego rządzic demokratycznie wybranemu parlamentowi, i umozliwiajacego
    odwolanie prezydenta.
    Jesli sobie myslisz ze tylko pis jest tu winien to gleboko błądzisz.

    > nie. poszły zapewnienia. bo jak widać z raportów z kraju pieniędzy nie
    > ma n wypłaty

    lewacki wójt zamówił za mało pieniedzy by ich brakło , by mógł odgłosic jaki to pis
    nieudolny. Nudy...

    > naplyw imigrantów.
    >
    > czyli zawłaszczamy wszystko, kłamiemy i wyciągamy bojówki ONR. To jest
    > "polityka historyczna"?

    no nie wiem czy taka - ale i taka byłaby lepsza niz przepraszanie za jedwabne przez
    prezydenta na podstawie niezbyt wiarygodnych oskarzen

    > równie suwerennego jak republika radziecka.

    widziales zeby poprzednie ekipy postawily sie zachodowi? Ano nie widziales. Bo brak
    stanowiska czyli przyjecie stanowiska niemieckiego był wiodąca polityką.
    Moze ci sie to podobał byc zaebistym europejczykiem -mi mniej.

    b.

  • 12. Data: 2016-05-27 16:57:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    > Pluralizm sie niewątpliwie zwiekszył. Inną sprawą jest to ze wolałbym zeby tvp nie
    była pisowska a próbowała byc obiektywna.

    dla Ciebie pluralizmem są chamskie kłamstwa rodem z czasów PRLu?
    Ciekawe.

> [...]
    odwolanie prezydenta.
    > Jesli sobie myslisz ze tylko pis jest tu winien to gleboko błądzisz.

    przeczytaj ten swój bełkot jeszcze raz. A potem przeczytaj ze
    zrozumieniem Konstytucję.

    > lewacki wójt zamówił za mało pieniedzy by ich brakło , by mógł odgłosic jaki to pis
    nieudolny. Nudy...

    co to jest lewacki? To ministerstwo kasy nie przekazało na zadania
    zlecone.

    > no nie wiem czy taka - ale i taka byłaby lepsza niz przepraszanie za jedwabne przez
    prezydenta na podstawie niezbyt wiarygodnych oskarzen

    nie wiesz ale wiesz, ze dobra? czy Ty w ogóle myślisz jak odpowiadasz?

> [...]
    stanowiska czyli przyjecie stanowiska niemieckiego był wiodąca polityką.
    > Moze ci sie to podobał byc zaebistym europejczykiem -mi mniej.

    a mnie się nie podoba bycie poddanym Putina. Widać już zapomniałeś jak
    wspaniale rozwijaliśmy się gospodarczo za czasów ZSR.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2016-05-27 17:22:07
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 maja 2016 17:00:51 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    nie była pisowska a próbowała byc obiektywna.

    > dla Ciebie pluralizmem są chamskie kłamstwa rodem z czasów PRLu?

    mylisz jakosc z pluralizmem. Pluralizmem jest to ze prawica moze na szeroko
    ogladanych kanalach odpowiadac na klamstwa posubekow (i odwrotnie oczywiscie)
    Przedtem tego nie było.

    uniemożliwiającego rządzic demokratycznie wybranemu parlamentowi, i umozliwiajacego
    odwolanie prezydenta.

    > przeczytaj ten swój bełkot jeszcze raz. A potem przeczytaj ze
    > zrozumieniem Konstytucję.

    pisze o sytuacji gdy rzeplinski gdy wiedzial juz ze postubecy przegraja wybory pisal
    zmiane konstytucji tak by uniemozliwic nowemu rzadowi prace. Cos okolo lipca 2015...

    > co to jest lewacki? To ministerstwo kasy nie przekazało na zadania
    > zlecone.

    ministerstowo przekazuje kase ZAMOWIONĄ. A łoś zamówił za mało i robi dym ze zły pis
    kasy nie daje.

    przez prezydenta na podstawie niezbyt wiarygodnych oskarzen

    > nie wiesz ale wiesz, ze dobra? czy Ty w ogóle myślisz jak odpowiadasz?

    spodziewsz sie ze slowo po slowie bede analizowal i błędy wytykał "zawłaszczamy
> [...]

    > a mnie się nie podoba bycie poddanym Putina. Widać już zapomniałeś jak
    > wspaniale rozwijaliśmy się gospodarczo za czasów ZSR.

    ale masz wsparcie na to bycie poddanym putina? Jak nie wypowiamy wojny ruskim, to
    musimy lizac mu dupe. Czy wam lemingom nigdy nie przyszło do głowy aby chciec
    mieszkac w panstwie suwerennym? Niewolnicza mentalnosc, trzeba z lewa lub z prawa
    d.... dawac, do glowy nie przyjdzie ze mozna inaczej.

    b.

  • 14. Data: 2016-05-27 17:28:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    ogladanych kanalach odpowiadac na klamstwa posubekow (i odwrotnie oczywiscie)

    ciekawe dlaczego nikt nie oglądał szeroko dostępnych kanałów
    pseudoprawicy? I czemu wszystkie ich medialne inicjatywy pobankrutowały?
    Pokażesz mi pluralizm w "mediach narodowych" obecnie?
    Swoją drogą ciekawa nazwa

> [...]
    pisal zmiane konstytucji tak by uniemozliwic nowemu rzadowi prace. Cos okolo lipca

    piszesz o sytuacji, której kompletnie nie rozumiesz. A terz czytaj
    Konstytucję

    > ministerstowo przekazuje kase ZAMOWIONĄ. A łoś zamówił za mało i robi dym ze zły
    pis kasy nie daje.

    mylisz ministerstwo z pocztą

    przez prezydenta na podstawie niezbyt wiarygodnych oskarzen

    > spodziewsz sie ze slowo po slowie bede analizowal i błędy wytykał "zawłaszczamy
    wszystko, kłamiemy i wyciągamy bojówki ONR"?

    nie. dobrze Ci we własnym świecie urojonym

> [...]
    mieszkac w panstwie suwerennym? Niewolnicza mentalnosc, trzeba z lewa lub z prawa
    d.... dawac, do glowy nie przyjdzie ze mozna inaczej.

    świat się zmienił od XIX wieku, ale niestety wielu tego nie zauważa
    czego dajesz piękne przykłady

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2016-05-27 17:47:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 maja 2016 17:32:11 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    ogladanych kanalach odpowiadac na klamstwa posubekow (i odwrotnie oczywiscie)

    > ciekawe dlaczego nikt nie oglądał szeroko dostępnych kanałów

    mianowicie których?

    I czemu wszystkie ich medialne inicjatywy pobankrutowały?

    mianowicie które?

    > Pokażesz mi pluralizm w "mediach narodowych" obecnie?

    nie pokaze bo go nie ma. Ale w przeciwienstwie do ciebie ja pare lat temu nie moglem
    pilotem od telewizora poglosowac. A ty teraz mozesz.

> [...]
    2015...

    > piszesz o sytuacji, której kompletnie nie rozumiesz. A terz czytaj

    terz poczytam. co zatem robil rzeplinski przygotowujac mozliwosc obalenia prezydenta?
    - mimo ze konstytucja takiej mozliwosci nie dawala

    > mylisz ministerstwo z pocztą

    zapoznaj sie ze szczegółami sprawy.

> [...]

    d.... dawac, do glowy nie przyjdzie ze mozna inaczej.

    > świat się zmienił od XIX wieku, ale niestety wielu tego nie zauważa

    historyczna koniecznosc dawania d.... :-)

    b.

  • 16. Data: 2016-05-27 17:53:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    tvp nie była pisowska a próbowała byc obiektywna.

    ogladanych kanalach odpowiadac na klamstwa posubekow (i odwrotnie oczywiscie)

    TV Republika nie istnieje?

    > I czemu wszystkie ich medialne inicjatywy pobankrutowały?
    >
    > mianowicie które?

    powiesz mi co się stało z kasą z Fundacji PRasowej Solidarności?

> [...]
    >
    > terz poczytam. co zatem robil rzeplinski przygotowujac mozliwosc obalenia
    prezydenta? - mimo ze konstytucja takiej mozliwosci nie dawala

    to najpierw poczytaj ze zrozumieniem.
    Mozliwość obalenia Prezydenta mówisz?

    > zapoznaj sie ze szczegółami sprawy.

    a Ty odpowiedz ko to jest lewak według Ciebie

> [...]
    d.... dawac, do glowy nie przyjdzie ze mozna inaczej.

    > historyczna koniecznosc dawania d.... :-)

    skoro inaczej nie potrafisz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2016-05-27 21:20:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    > No ale wiesz ... skoro te projekty takie dobre, to czemu nie
    > wprowadzono ich jeszcze za PO ?
    > Moze wcale nie takie dobre, albo specjalnie po(d)rzucone :-)

    mówisz, że PiS nie ma lepszych i musi gnioty wprowadzać?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2016-05-27 21:20:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    wprowadzono ich jeszcze za PO ?
    Moze wcale nie takie dobre, albo specjalnie po(d)rzucone :-)

    J.