  • 21. Data: 2019-01-11 08:47:50
    Temat: Re: router w domu z silikatów
    Od: uciu <a...@g...com>

    Asus chyba pójdzie do serwisu....

    Pomiar pół metra od router...
    https://drive.google.com/open?id=1tnfuthL81qUB3M3K4S
    PL3kq6Q8fhQTT9

    Zasięg 2,4 kończy się około 2m od routera (bez przeszkód po drodze)

    Salon to już ledwo co 5
    https://drive.google.com/open?id=1DR5fo6h0B5qjDdPUhl
    47VOY-mnaTbfmE

    Pozdrawiam
    uciu

  • 22. Data: 2019-01-11 10:07:20
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2019-01-11 o 08:47, uciu pisze:
    > Asus chyba pójdzie do serwisu....

    Te anteny się wykręcają? Wykręć różne kombinacje i zmierz.
    Po drugie mam router, w którego sofcie jest on/off zewn. anteny.

    pozdr serd
    A S

  • 23. Data: 2019-01-11 10:55:44
    Od: ggps <g...@c...gmail.com>

    W dniu %s, użytkownik uciu napisał:

    > Asus chyba pójdzie do serwisu....
    >
    > Pomiar pół metra od router...
    > https://drive.google.com/open?id=1tnfuthL81qUB3M3K4S
    PL3kq6Q8fhQTT9

    Ustawienie routera w pionie wpływa na propagację sygnału, zalecane według
    producenta ustawienie w linku poniżej https://www.asus.com/support/
    FAQ/1030608

  • 24. Data: 2019-01-11 11:05:14
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    On 11.01.2019 08:47, uciu wrote:
    > Asus chyba pójdzie do serwisu....

    LOL sąsiadów tak dobrze widzisz a swojego SSID raptem kapkę lepiej,
    który jest w pomieszczeniu obok?
    Wywal tego asusa... albo inaczej, skoro już go masz to go tam sobie
    zostaw. Wyłącz WiFi w nim i kup sobie jedno z dwóch rozwiązań
    - amplifi (firma UBNT)
    - deco (firma tp-link)

    Jeżeli masz skrętki rozciągnięte po domu to
    - 2x UAP-AC-PRO

    IMHO to coś nie teges jest z tym routerem. Reklamacja albo sprawdź
    antenki. Ewentualnie w konfiguracji jest moc nadajnika skręcony.

    --
    GreDi

  • 25. Data: 2019-01-11 15:25:21
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2019 11:05:16 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:
> [...]
    > - amplifi (firma UBNT)
    > - deco (firma tp-link)
    >
    > Jeżeli masz skrętki rozciągnięte po domu to

    Asus jedzie do serwisu.
    Skrętkę mam pociągniętą do salonu - 2szt.
    Mogę też pociągnąć nową do przedpokoju - sufit podwieszany (po drodze)

    I teraz tak - zostawić tego asusa i połączyć z nim 1 lub 2 DECO czy lepiej kupić cały
    zestaw ROUTER TP-LINK DECO M5 3-PACK? wtedy asusa po serwisie sprzedam. Czy moze
    lepiej dać do salonu tylko UAP-AC-PRO?
    Cenowo wyjdzie podobnie choć chyba DECO troszke taniej wyjdzie...
    Które rozwiązanie lepsze?

    uciu

  • 26. Data: 2019-01-11 16:00:26
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 15:25, uciu pisze:

> [...]
    lepiej dać do salonu tylko UAP-AC-PRO?
    > Cenowo wyjdzie podobnie choć chyba DECO troszke taniej wyjdzie...

    Te Ubiquiti generalnie mają ponoć zadziwiająco dobry zasięg.
    Ja u siebie planuje dwa (po jednym na piętro) spięte wirtualnym
    kontrolerem sieciowym. Ale bez niego też to może działać.
    Tylko ja się zdecyduje raczej na tańsze wersje "nie PRO".

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 27. Data: 2019-01-11 17:26:24
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 11 stycznia 2019 08:25:22 UTC-6 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    lepiej dać do salonu tylko UAP-AC-PRO?
    > Cenowo wyjdzie podobnie choć chyba DECO troszke taniej wyjdzie...

    Zalezy czy masz i potrzebujesz szybkiej sieci wifi.
    Jak nie potrzebujesz to po prostu tanimi AP-kami zapewnij zasieg a w centrum se
    postaw home server.
    Jak potrzeba ci szybkiego i pojemnego wifi bo wszystko chcesz bezprzewodowe to jednak
    musisz miec sprzet wspierajacy technologie w rodzaju mimo.

  • 28. Data: 2019-01-11 23:27:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-10 o 15:56, uciu pisze:

    > Router i AP ma być połączony skrętką, którą puszczę w suficie z KG.
    > Może uda się kupić jakiś AP z PoE. Budżet skromny (im mniej tym lepiej ale max 400)
    ale może coś znajdę :-)

    Niedawno kładłem TP-Link EAP 110. Chodzi lepiej, niż przewidywałem, a
    całkiem niedrogi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2019-01-11 23:32:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-11 o 11:05, GreDi pisze:

> [...]
    >
    > IMHO to coś nie teges jest z tym routerem. Reklamacja albo sprawdź
    > antenki. Ewentualnie w konfiguracji jest moc nadajnika skręcony.

    Ja u klienta w podobnym przypadku (zasięg kilka metrów) znalazłem
    przyczynę: zarówno gniazdo, jak i wtyk to były samice.
    Pomógł kawałeczek drucika, który wtyk "przerobił" na RP-SMA.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 30. Data: 2019-01-13 20:10:44
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2019 23:32:15 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Ja u klienta w podobnym przypadku (zasięg kilka metrów) znalazłem
    > przyczynę: zarówno gniazdo, jak i wtyk to były samice.
    > Pomógł kawałeczek drucika, który wtyk "przerobił" na RP-SMA.

    O jakim wtyku mówisz? Bo chyba to nie ma nic wspólnego z moim przypadkiem - chyba ze
    się mylę?

    uciu