  • 21. Data: 2020-04-09 10:12:58
    Temat: Re: rozliczenie kosztów po roku
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.04.2020 o 09:21, Kris pisze:

    > Plus uwzględnić soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy
    > Jeśli dobrze liczę to w 2020 takich dni jest 113.

    Licznik G12W nic nie wie o dniach ustawowo wolnych od
    pracy, poza sobotami i niedzielami. Wie tylko - jak
    sama nazwa wskazuje - o W, jak weekend. Ba, nie wie
    nawet o najbliższym Poniedziałku Wielkanocnym i tylko
    Niedziela Wielkanocna będzie dla nas. Po taniości.

  • 22. Data: 2020-04-09 10:42:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 10:13:00 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > nawet o najbliższym Poniedziałku Wielkanocnym i tylko
    > Niedziela Wielkanocna będzie dla nas. Po taniości.

    Mam pisemną odpowiedź od Energa że wie.
    Ale fakt faktem nie sprawdzałem nigdy.
    Teraz jest okazja akurat zweryfikować
    W poniedziałek rano sfotografuję stan licznika i wieczorem kolejne fotki
    I będzie pewność.

  • 23. Data: 2020-04-09 11:00:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.04.2020 o 10:42, Kris pisze:

> [...]
    > Teraz jest okazja akurat zweryfikować
    > W poniedziałek rano sfotografuję stan licznika i wieczorem kolejne fotki

    No to fajnie, choć nawet przy pozytywnym teście będzie to
    dobra wiadomość tylko dla biorców z Energa, gdyż dostawcy
    prundu są samorządni i niezależni od siebie.

  • 24. Data: 2020-04-09 15:50:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 09:22:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jeśli dobrze liczę to w 2020 takich dni jest 113.

    Rozbijmy na godziny
    Rok 2020 ma 366*24=8784 godzin z czego
    -5242(60%) godzin to tania taryfa
    -3542(40%) godzin to droga taryfa
    ;)

  • 25. Data: 2020-04-09 16:43:23
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Mam pisemną odpowiedź od Energa że wie.

    PGE na swojej stronie od razu informuje, że tańsza taryfa w G12w jest
    także w weekendy oraz dni ustawowo wolne od pracy.

  • 26. Data: 2020-04-09 17:15:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-04-09 o 09:37, Budyń pisze:
    > no ale skąd weźmiesz "typowy dzień"? Raz jedzie pralka, raz żelazko, innym razem
    kuchnia elektryczna. One (zapewne) nie idą codziennie.
    > Plus tanie weekendy, tak chyba nie doliczysz.
    > Prędzej juz kierowałbym sie doswiadczeniami innych jak Kris -nie zmienia się
    sposobu życia a rachunki mniejsze.

    Typowy mieszkaniec mieszkania - pracuje poza domem, często je poza domem.

    Gdy jednak mieszkasz 'intensywnie': lubisz pokucharzyć, pracujesz z domu
    - dwie taryfy wychodzą po prostu drożej.

    --
    MN

  • 27. Data: 2020-04-09 19:03:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Gdy jednak mieszkasz >intensywnie': lubisz >pokucharzyć, pracujesz z domu
    >- dwie taryfy wychodzą po prostu >drożej.

    I tu byś się zdziwił
    Wszystko powyższe oprócz pracy w domu u mnie występuje.
    Jak pracujesz w domu od 7 do 15 tej to też 2 godziny w tańszej taryfie masz. A im
    wiekszy udział odbiorników chodzących non stop tym w 2 taryfach taniej.

  • 28. Data: 2020-04-09 20:27:35
    Od: Kadar <o...@g...com>

    A ja z tej dyskusji wnioskuję wyższość świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego
    Narodzenia albo odwrotnie. Różnice do przełknięcia.
    Kadar.

  • 29. Data: 2020-04-09 21:06:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2020 o 11:00 collie <c...@v...pl> pisze:

    > No to fajnie, choć nawet przy pozytywnym teście będzie to
    > dobra wiadomość tylko dla biorców z Energa, gdyż dostawcy
    > prundu są samorządni i niezależni od siebie.

    PGE też uwzględnia dni ustawowo wolne od pracy.

    TG

  • 30. Data: 2020-04-09 21:12:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.04.2020 22:00, Marcin N wrote:
    > Serio płaca się całe życie żyć wg stawek dostawcy prądu? Obca firma
    > ustala, kiedy masz co robić?

    Tobie jakaś firma ustaliła, że masz rano jechać do pracy a po południu
    do domu. Inna obca firma ustaliła, że po drodze do domu pojedziesz do
    sklepu. A jeszcze inna obca firma ustaliła, że zrobisz samochodem lub
    tramwajem a nie helikopterem jakbyś chciał. Także idź protestuj gdzie
    indziej ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz