  • 31. Data: 2013-05-06 12:46:03
    Temat: Re: rury PE pod fundament, na zapas
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:117348eb-7049-41dc-aa46-84b35738bc68@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 10:24:40 UTC+2 użytkownik Lisciasty
    napisał:

    > Jak BK z tych cieplejszych i mniej gestych / miekkich to moze
    > wystarczyc plastikowa lyzeczka
    > do mieszania herbaty dostepna gratis na stacjach benzynowych, wiec
    > wszystko sie kupy trzyma!

    Dlatego na stacjach benzynowych takich łyżeczek do herbaty nie dają. Są
    tylko takie małe szpatułki co to bardziej przypominają wykałaczkę ;)

  • 32. Data: 2013-05-06 14:09:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On May 6, 12:46 pm, "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote:
    > Dlatego na stacjach benzynowych takich y eczek do herbaty nie daj . S
    > tylko takie ma e szpatu ki co to bardziej przypominaj wyka aczk ;)

    Czyli prewencja nawet na takim poziomie działa, jestem pełen podziwu,
    nie spodziewałem się :]

    L.

  • 33. Data: 2013-05-06 14:25:43
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli prewencja nawet na takim poziomie działa, jestem pełen podziwu,
    > nie spodziewałem się :]

    W końcu mamy państwo policyjne ;)