  • 11. Data: 2019-02-03 12:26:12
    Temat: Re: skladowanie drewna opałowego?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 03 Feb 2019 02:56:56 -0800, Budyń wrote:

    > ale twoje domostwo to zdaje sie jakies sredniowieczna budowla z
    > podgrodzia, jako przyklad słabo reprezentatywna.

    Z mojego punktu widzenia w 100% reprezentatywna, i jak sądzę nie ja jeden
    mieszkam w prawdziwym domu.

    Mateusz

  • 12. Data: 2019-02-03 12:42:32
    Od: l...@g...com

    Ale ty w zasadzie nie musisz sie ogrzewać, bo masz dostep do baranich skór ( kożuchy,
    czapy, buty). W razie czego, jakby zima stulecia, to wlasny las. Człowiek
    samowystarczalny.

  • 13. Data: 2019-02-03 23:02:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lutego 2019 12:26:13 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Z mojego punktu widzenia w 100% reprezentatywna, i jak sądzę nie ja jeden
    > mieszkam w prawdziwym domu.

    ciekawe co rozumiesz przez prawdziwy dom

    b.

  • 14. Data: 2019-02-03 23:09:05
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 03 Feb 2019 14:02:03 -0800, Budyń wrote:

    > ciekawe co rozumiesz przez prawdziwy dom

    Ten ostatni z baśni o trzech świnkach :)

    Mateusz