  • 21. Data: 2012-05-07 21:38:51
    Temat: Re: solarnicy i sceptycy
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:jo97ho$vbd$1@news.task.gda.pl...

    > niestety ale po XP chyab zaczeła sie degeneracja, mam 7demkę i kurna nie
    > nie można tam znaleźć, w sumei to sie zastanawiam po kiego diabła wszytsko
    > poprzestawiano? jaka logika tym rzadziła. Coś jakby zrobić nową wersję
    > samochodu i wszytskei wajchy poprzestawiać pozmeinic ich funkcje.

    Mam podobne wrazenie.
    Od czasow win 3.1 mialem wrazenie, ze system sie rozwija. W koncu 95 stal
    sie samodzielnym systemem operacyjnym, choc niektorzy twierdzili, ze dzieki
    zarzadzaniu pamiecia nakladka win 3.1 tez byla systemem operacyjnym. Na
    tamte czasy o ile ktos nie slyszal o Unixie to moze i byl, ale co to za
    system ktory pozwala korzystac z portow i urzadzen we/wy z poziomu
    aplikacji? Mimo tych wad system byl intuicyjny, prosty i przejrzysty. Nie
    dla wszystkich rzecz jasna i to zdaje sie bylo problemem. Rozwoj winda tak
    jak piszesz do wersji XP, choc i tam czasem trudno cos znalezc, ale
    stabilnosc systemu nieporownywalnie wieksza od poprzednich wersji,
    wywlaszczanie i takie tam. To co potrzebne, bez zajmujacych sprzet
    wodotryskow. Polprzezroczyste paski stanu, komu to potrzebne? W kolo tylko
    gowno i gowno, byle sie swiecilo. Ech teskni mi sie za Netscape
    comunicator'em.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2012-05-07 22:01:35
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Rozwoj winda tak
    > jak piszesz do wersji XP

    Skoro tak daleko dyskusja poszła...
    Ja do pewnego czasu uznawałem win 98 za szczyt osiągnięć M$, jednak
    kiedy zaczęło brakować sterowników do sprzętu, bo nie wspierali już tego
    geniuszu..., to na xp się przesiadłem i to był ostatni win z jakim
    miałem do czynienia.
    Było gdzieś w tle jeszcze millnium i vista, ale to mega niewypały.
    Linuxa też próbowałem, ale mac os x nic nie pobije :-). Jak mi padnie
    komp, to chyba kredyt wezmę na nowy... :-P

    pozdr
    Robert G.

  • 23. Data: 2012-05-07 22:20:03
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Było gdzieś w tle jeszcze millnium i vista, ale to mega niewypały. Linuxa
    > też próbowałem, ale mac os x nic nie pobije :-). Jak mi padnie komp, to

    He
    Jakos do Millenium i Visty zabraklo mi przekonania na starcie. Przez skore
    czulem, ze to bedzie marketing nie system. :-)
    W latach edukacji na kompie klasy 486 SX 25 z dyskiem 240MB zainstalowane
    mialem dwa systemy - Unix i DOS z nakladkami. Unix jest jakby to powiedziec
    klopotliwy. Do byle pierdoly trzeba pisac program, wiec nie starczylo mi
    czasu na edukacje, a szkoda. Maca OS nie znam wogole, wiec trudno sie
    wypowiadac. Byla swego czasu proba z systemem IBM OS Warp, ponoc fajny, ale
    mi sie nie odpalil. Fajnych pomyslow pare bylo, ale przez ekspansje MS
    stracil je swiat. Dla mnie nieodzalowany Word Perfect, wspomniany Netscape,
    czy Fox Pro.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2012-05-08 12:37:40
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 07 May 2012 13:46:59 +0100, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > oprogramowanie dla urządzeń do nieco inny temat niż system operacyjny
    > komputerów osobistych a wrzucenie do jednego worka jest pomyłką.
    > Linux -puki co userfriendly nie jest -a to okresla jego popularnosc, co
    > wiąże sie z dostępnym oprogramowaniem co znów wpływa na popularnosc.

    Moi rodzice maja w domu dwa komputery... Zawsze byl z nimi problem, bo XP
    lubi sie sypac. W pewnym momencie nie wytrzymalem i na jeden komupter
    trafilo Ubuntu - nagle 50% problemow z komputerami mniej ;)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 25. Data: 2012-05-08 12:46:15
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    >Moi rodzice maja w domu dwa komputery... Zawsze byl z nimi problem, bo XP
    >lubi sie sypac. W pewnym momencie nie wytrzymalem i na jeden komupter

    masz zepsuty komputer lub użytkownika :-)
    odkąd mam xp-ka (na 4 kompach) jest pełen luzik, zero zwisów itp.

    b.

  • 26. Data: 2012-05-08 12:46:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:

    > Moi rodzice maja w domu dwa komputery... Zawsze byl z nimi problem,
    > bo XP lubi sie sypac.

    a łyżka na to niemożliwe...

    mam w domach całe stado kompów z XP i sie nic nie sypie, problemy z XP to
    zwykle efekty instalowania niewiadomo czego.

    > W pewnym momencie nie wytrzymalem i na jeden
    > komupter trafilo Ubuntu - nagle 50% problemow z komputerami mniej ;)

    wiadomo jednego kompa przestali używać to i problemy sie skończyły. :)

  • 27. Data: 2012-05-08 18:53:54
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 08 May 2012 11:46:38 +0100, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > a łyżka na to niemożliwe...
    >
    > mam w domach całe stado kompów z XP i sie nic nie sypie, problemy z XP
    > to zwykle efekty instalowania niewiadomo czego.

    Czy Ty sie Marek kiedykolwiek z kims zgodziles? ;)

    > wiadomo jednego kompa przestali używać to i problemy sie skończyły. :)

    Heheh ;)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 28. Data: 2012-05-08 18:55:56
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 08 May 2012 11:46:15 +0100, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > masz zepsuty komputer lub użytkownika :-)
    > odkąd mam xp-ka (na 4 kompach) jest pełen luzik, zero zwisów itp.

    Komuter ten sam, uzytkownik ten sam ... a ja spie spokojnie, bo zawsze
    jeden komputer w domu dziala :)
    Ale nie przecze, jak na 60parolatkow przystalo czasami robia glupie rzeczy
    ... jakos linux jest bardziej idiotoodporny.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 29. Data: 2012-05-10 14:12:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:

    > Czy Ty sie Marek kiedykolwiek z kims zgodziles? ;)

    zgadzam sie tam gdzie ktoś nei gada głupstw...

    Wiele można o XP powiedzieć ale nie to że sie sypie bez powodu. Zwykle sie
    sypie z powodu, Najczęściej jak sie naraz wysypuje wystarczy przeczyścić
    sollidnei rejestr a jak to nie pomaga to cofnąć system przed ostatnią
    zarejestrowaną modyfikację i pomyśleć co sie ostatnio zamontowało czy to w
    sofcie czy sprzęcie.

  • 30. Data: 2012-05-10 15:31:41
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Thu, 10 May 2012 13:12:13 +0100, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > zgadzam sie tam gdzie ktoś nei gada głupstw...

    Z faktami nie wygrasz.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk