  • 1. Data: 2009-11-03 17:16:11
    Temat: stosowac jakas folie na strychu ?
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    natchniony wynikami waszych pomiarów gazu
    postanowilem poprawic izolacyjnosc dachu

    do tej pory mialem na pozimo 15cm welny nad plytami gk
    teraz chce dac kolejne 15, ale na poziomo na strychu juz nie mam miejsca
    wiec chce ułożyć te warstwa na skosach, gdzie jest w tej chwili folia i
    dachówka

    między krokwie wkladam welne i sznuruje
    zastanawiam sie czy teraz nie zabić tego jakas folią od środka zeby bylo
    estetycznie i moze tez cos to poprawi izolacyjnosc.

    co myslicie?
    jaka folie?

    michal

  • 2. Data: 2009-11-04 17:46:21
    Temat: Re: stosowac jakas folie na strychu ?
    Od: "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>

    Użytkownik "usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastanawiam sie czy teraz nie zabić tego jakas folią od środka zeby bylo
    > estetycznie i moze tez cos to poprawi izolacyjnosc.

    mam podobnie, z tym, że chciałem docieplić same szczyty styropianem który mi
    pozostał w znacznych ilościach. Są jakieś przeciwskazania prócz tych p-poż ?

    --
    ONYX