  • 1. Data: 2009-11-03 09:13:51
    Temat: Rury alupex. Czym się różnią?
    Od: AZ <a...@p...onet.pl>

    Na Alledrogo alupex 16mm jest od ~2zł/m do ~3zł/m (+ ewentualna przesyłka)
    Dzisiaj pan w sklepie pod Krakowem powiedział mi 3,5 zł/m. Pewnie też
    niekoniecznie z najwyższej półki, ale nie pytałem jakiej firmy.
    Różnią się czymś te wynalazki? Trzeba na coś uważać przy zakupach?
    Chciałem z nich zrobić wodę i centralne na poddaszu.

    Pozdrawiam,
    AZ

  • 2. Data: 2009-11-03 10:53:49
    Temat: Re: Rury alupex. Czym się różnią?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Lis, 10:13, AZ <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Różnią się czymś te wynalazki? Trzeba na coś uważać przy zakupach?
    > Chciałem z nich zrobić wodę i centralne na poddaszu.

    Kup WAVINa na allegro za ok 2,7-2,8 pln / m - porzadna i tania rura.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-11-03 15:14:55
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > Różnią się czymś te wynalazki? Trzeba na coś uważać przy zakupach?
    > Chciałem z nich zrobić wodę i centralne na poddaszu.

    wybierz odpowiedni system łączówek - to robi cenę, nie sama rura...
    a rura powinna pasować do wybranego systemu

    (oczywiście spełniając wymogi eksploatacyjne dotyczące ciśnienia i
    temperatury
    ale nie wierzę, żeby jakakolwiek rura dzisiaj juz tego nie spełniała)

    rury różnią się grubościami, średnicami, dokładnością...

    ja bym nie zaryzykował nie wzięcia rury nie zalecanej przez producenta
    systemu
    nawet dla kilkuset złotych oszczędności