  • 1. Data: 2015-02-24 21:16:09
    Temat: szybkozłączka do komorowej oczyszczalni sciekow
    Od: z...@g...com

    witam

    oczyszczalnia jest 20m od ogrodzenia, 3 komory. Robie podjazd i tym podjazdem mialby
    wjeżdzac woz ascenizacyjny i mysle ze jak w jedzie pare razy i wyjedzie to podjazdu
    nie bedzie wiec wykoncypowalem ze wsadze rure pomaranczowa i szybkozlaczke w
    ogrodzenie ale jest problem:
    - nie wiem jak poradzic sobie od strony oczyszczalni, tam trzebaby bylo dołaczac
    elestyczna rure i wpuszczac ja po kolei do komór
    - przy odleglosci 20m zaden szambarz nie gwarantuje ze pompa cos wyciagnie przez taki
    rurociąg, moze ktos z was ma taki wynalazek na podobnej odleglosci i moze potwierdzic
    ze mu dziala?

    dzieki

    zt

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2015-02-25 10:23:28
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > oczyszczalnia jest 20m od ogrodzenia, 3 komory. Robie podjazd i tym
    > podjazdem mialby wjeżdzac woz ascenizacyjny i mysle ze jak w jedzie pare
    > razy i wyjedzie to podjazdu nie bedzie

    ???

    Zrób podjazd a nie deptak i będzie ok. U mnie szambiarka jeździ co miesiąc i
    śladu nie widać. U sąsiada dla odmiany parkuje tylko małe auto i już ma
    koleiny.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2015-02-26 16:38:28
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > Zrób podjazd a nie deptak i będzie ok. U mnie szambiarka jeździ co miesiąc i
    > śladu nie widać. U sąsiada dla odmiany parkuje tylko małe auto i już ma
    > koleiny.

    I to chyba zalatwia sprawę.
    Bo-analizując pomysl z syfonem:jest zima,mróz jak 150.A szambo ciepluśkie,
    można ciągnąć. I problem.Bo syfon zamarzl.Bo normalne,że woda stojąca cieplo oddaje.I
    co ty na to??