  • 1. Data: 2010-04-21 11:32:03
    Temat: tablica informacyjna na kleju - da sie?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam, w ramach codziennej porcji szukania dziury w całym wymyśliłem, że
    tablicę informacyjną można do blaszaka przytwierdzić na jakimś kleju
    zamiast wiercić dziury i wkręcać śruby z jakimiś podkładkami..

    Czy ktoś przede mną wpadł już na taki pomysł i tablica się utrzymała? :)
    Jeśli tak, to jaki klej zastosował? Może jakaś taśma dwustronnie
    klejąca? Tablica z tworzywa chyba dosyć dobrze łapie klej - ocynkowana
    blacha chyba też niezgorzej...

    co myślicie?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2010-04-21 11:54:11
    Temat: Re: tablica informacyjna na kleju - da sie?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli tak, to jaki klej zastosował? Może jakaś taśma dwustronnie
    > klejąca? Tablica z tworzywa chyba dosyć dobrze łapie klej - ocynkowana

    Myślę, że wytrzyma tylko że po taśmie zostanie ślad. Więc może otworki będą
    ostatecznie mniej dewastacyjne (dasz tam kiedyś nity).

  • 3. Data: 2010-04-21 13:37:36
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Wytrzyma kilka miesięcy a potem i tak dasz na nitach/wkretach, bo odpadnie
    więc nie kombinuj za dużo ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2010-04-21 13:51:20
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-04-21 15:37, Jacek pisze:
    > Wytrzyma kilka miesięcy a potem i tak dasz na nitach/wkretach, bo odpadnie
    > więc nie kombinuj za dużo ;-)
    > Jacek

    sęk w tym, że póki co łatwiej jest mi przykleić - bo narzędzia
    elektryczne (wiertarka) kiepsko się spisują bez prądu :)

    PZDR
    Shaman

  • 5. Data: 2010-04-21 14:16:14
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    No to odtłuśc porządnie powierzchnie i przyklej na taśmie dwustronnie
    klejącej. Może byc ta miękka z gąbką albo zwykła. Jak zacznie tablica po
    czasie odłazić, to walniesz 2 nity i po kłopocie.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-04-21 16:16:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > co myślicie?

    Nie wieszaj wcale.
    Ja wcale nie miałem i nkt sie nie czepiał;))

    Kris

  • 7. Data: 2010-04-21 16:46:48
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Nie wieszaj wcale.
    > Ja wcale nie miałem i nkt sie nie czepiał;))

    moja leży za łóźkiem.... od grudnia ;) (budowa nie jest zlokalizowana w
    odleglości blizszej niż 5 km od łóźka ;) )

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 8. Data: 2010-04-21 20:45:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hqna60$p1u$1@news.onet.pl...

    > moja leży za łóźkiem.... od grudnia ;) (budowa nie jest zlokalizowana w
    > odleglości blizszej niż 5 km od łóźka ;) )

    A zresztą to chyba problem kierbuda aby taka tablica na budowie była.

    Kris