  • 11. Data: 2015-10-23 23:51:56
    Temat: Re: taras dachem
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-10-23 22:44, Kris wrote:
    > To że jesteśmy po kolana w gównie nie znaczy że mamy się cieszyć bo inni są po
    szyję

    Słusznie. Najwyższy czas przestać oglądać się na "zachód".
    Widziałem w wielu europejskich krajach osiedla domków jak spod sztancy.
    Spełniony sen komunisty.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2015-10-24 00:17:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-10-23 o 22:20, janusz_k pisze:
    > Dokładnie, ludzie narzekają a nie zdają sobie sprawy jak ostre
    > ograniczenia są na zachodzie europy np:UK czy Francja.
    > U nas naprawdę przepisy są dość liberalne.

    Za to meczet u nich łatwiej postawić.

  • 13. Data: 2015-10-24 07:07:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 23 października 2015 23:49:01 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    ładny dom nie oznacza ze on bedzie pasował do otoczenia.

    > Faszystowski argument.

    dokladnie taki sam faszyzm jak faszystowska jest jedna z naszych partii :)

    b.

  • 14. Data: 2015-10-24 07:15:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 23 października 2015 20:20:03 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    nie ale można kombinowac z tarasem na domu:-)

    ładny dom nie oznacza ze on bedzie pasował do otoczenia.

    > A jak podcierasz sobie d... to także sprawdzasz w jaki sposób jest to
    > dozwolone?
    > Jak mnie wkur..... takie pier....nie, że "chaos urbanistyczny".
    > Wytłumacz mi w czym jest lepszy "las" takich samych domów, takich samych
    > ogrodzeń, takich samych uliczek, gdzie nawet mieszkańcy mają problem z
    > trafieniem do swojego domu?

    nie jestem urbanistą ale dostrzegam różnice miedzy osiedlem w którym kazdy domek
    sobie, od starej stodoły do pseudopalacyku z kolumnami - a osiedlem z miliona takich
    samych budynków. Gdzies pomiedzy jest dobre budownictwo.

    b.

  • 15. Data: 2015-10-24 07:38:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-10-23 16:29, Budyń wrote:

    >Faszystowski argument.

    Czy to co napisałeś jest argumentem, kontrargumentem, czy atakiem
    personalnym?

  • 16. Data: 2015-10-24 08:54:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 23 października 2015 23:51:43 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Słusznie. Najwyższy czas przestać oglądać się na "zachód".
    > Widziałem w wielu europejskich krajach osiedla domków jak spod sztancy.> Spełniony
    sen komunisty.

    Czy wy USA panuje komunizm?
    Wg mnie nie ma tam zbyt dużo demokaracji ale na pewno nie ma komunizmu.
    A osiedla wyglądają wyglądają jak copy> paste.
    Powiem ci coś znacznie gorsze tam jak chcesz zrobić remont to teoretycznie
    musisz iść do urzędu i musisz ich o tym fakcie powiadomić.
    No panie komunizm w tych stanach straszny.
    Papierologia itd.

    Tylko że:
    Jak masz osiedle takich samych domków
    z takimi samym oknami
    z takimi samymi drzwiami
    z takimi samymi wyłącznikami
    z takimi samymi sedesami
    itd.

    To masz taniej> Kwestia skali
    A jak masz te 30 lat plus to kasy nigdy za dużo.
    A potem jak cię stać.
    To albo montujesz sobie antene na dachu
    Albo dobudowywujesz pietro.
    Twój wybór, twoja kasa.

    Z drugiej strony sam widziałem jak byłem drogi porobione
    po dwa pasy w jedną i brak domów ale w planie tam ma być
    kiedyś osiedle domów.
    A w PL przyjedź na Ruczaj do Krakowa
    Kraków nie potrzebuje PZP.
    Efekt: blok na 5 pięter i droga gruntowa.
    W KRAKOWIE !!!!!!!!!!!!!!!!

    I dalej
    A jak trasa Olkusz Kraków wymalowali ciągła cały czas

    http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/9003993,kierow
    cy-wsciekli-na-trasie-z-olkusza-do-krakowa-nie-ma-ja
    k-wyprzedzac,id,t.html

    To też wszyscy narzekają na że jak tak można.

    Ale to brak PZP sprawił że każdy buduje co chce, gdzie chce i kiedy chce.
    I w efekcie te 40 km czasami robi się w 1,5h bo nie ma gdzie wyprzedzić
    bo ciągle jakieś skrzyżowanie.
    Ale nie my nie potrzebujemy PZP.
    Niech każdy buduje gdzie chce jak chce.

    Tylko niech ktoś mi wytłumaczy.
    Jest drocga szybkiego ruchu.
    Buduje się przy niej bloki.
    Po 5 latach mieszkańcy chcą ekran ochronny.
    I takich sytuacji jest setki.

    > Słusznie. Najwyższy czas przestać oglądać się na "zachód".
    > Widziałem w wielu europejskich krajach osiedla domków jak spod sztancy.
    > Spełniony sen komunisty.

    Rozumiem moja działka mój zamek i mogę robić co na niej chce.
    A ty spie@(*&aj sąsiedzie.
    Nie ważne czy chce wybudować dom, supermarket, fabrykę czy wysypisko śmieci.

    tak BTW
    skądś ten dach z 30 stopniami się wziął prawda?

  • 17. Data: 2015-10-24 09:05:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-10-24 o 07:07, Budyń pisze:
    ładny dom nie oznacza ze on bedzie pasował do otoczenia.
    > dokladnie taki sam faszyzm jak faszystowska jest jedna z naszych partii :)
    >

    > b.

    Czy chodzi Ci o tą, która w nazwie sugeruje, że ma coś wspólnego z
    prawem oraz sprawiedliwością?
    Bo jakoś innej, która by miała najbardziej faszystowskie nastawienie nie
    dostrzegam :)

  • 18. Data: 2015-10-24 09:28:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-10-24 o 08:54, Bolko pisze:
    > skądś ten dach z 30 stopniami się wziął prawda?

    Wietrzę teorię spiskową.
    Gdzieniegdzie już trzeba lub będzie trzeba płacić podatek za opady
    deszczu liczony od powierzchni dachu, czym dach bardziej pochyły tym
    podatek większy.
    A przecież logika nakazuje żeby zamiast dachu liczyć powierzchnię zabudowy.

  • 19. Data: 2015-10-24 12:18:52
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 24 października 2015 09:28:53 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Wietrzę teorię spiskową.
    A ja po prostu pomyślałem o chłopskich chałupach którego z jakiegoś powodu
    mają dach z dużymi spadkiem :)

  • 20. Data: 2015-10-24 12:41:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-23 o 22:44, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 23 października 2015 22:20:33 UTC+2 użytkownik jan
    >
    > To że jesteśmy po kolana w gównie nie znaczy że mamy się cieszyć bo inni są po
    szyję

    To zobacz jak wygląda krajobraz u nas a tam, wtedy dopiero zobaczysz
    nasz szambo, wszędzie nasrane. A tam czysto i schludnie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K