  • 11. Data: 2016-05-05 22:07:34
    Temat: Re: uszczelnienie dziury nad junkersem - czy to jest bezpieczne rozwiązanie? (zdjęcia)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-03 o 23:44, p...@g...com pisze:
> [...]
    ale juz by bylo lepiej. A jak by dal dowolna zaprawe oparta na cemencie to by bylo
    dobrze. Tam wszystko moze byc. Klej do plytek, fuga, zaprawa cementowa ale nie
    pianka. Dobrze ze spytales. Zadales pytanie z zestawu pytan ratujacych zycie.

    > serdecznie dziękuję za odpowiedź, jutro będę się starał wszystko wyprostować.
    wrzucę zdjęcia jak poprawi..

    > @Uzytkownik
    >
    > dzięki za informacje! instalację robiła profesjonalna firma z Wrocławia (Vinsar),
    wyglądali, jakby znali się na robocie (starzy wyjadacze, po 30-40 lat doświadczenia w
    gazownictwie). Jak "majster" od wszystkiego zdejmie płytę g-k z sufitu to sprawdzę,
    czy jest nachylenie. Uszczelnić na łączeniach mogę ewentualnie sam, a to będzie chyba
    najważniejsze w kwestii bezpieczeństwa.

    > Estetyka.. narzeczona już wymyśliła, że na junkers i podłączenia do niego założy
    się atrapę szafki (bez dołu i góry) i powiedzmy, że nie będzie tak biło po oczach :)

    To nie jest kocioł z zamkniętą komorą spalania - więc musi mieć czym
    oddychać. Od spodu zbyt blisko nie może być szafki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2016-05-05 23:40:40
    Od: p...@g...com

    serdeczne dzięki wszystkim za odpowiedzi!
    to jest klej poliuretanowy soudal easy soudabond.
    w karcie produktu jest napisane, ze do godziny 120 stopni wytrzymuje.
    pytałem o sprawę kominiarza, który robił odbiór instalacji - powiedział, że jest ok,
    bo to tylko ogrzewacz wody i temperatury nie są aż tak duże. pytałem majstra-montera,
    który tę instalację kładł - też powiedział, że jest ok. Póki co sprawę chyba
    zostawiam i będę bacznie obserwował..