  • 11. Data: 2017-03-28 09:51:00
    Temat: Re: "uszczelnienie" moskitiery
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 20:10:46 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Po doświadczeniach z klejeniem tych %!@# rzepów (które finalnie wyrzuciłem
    > i użyłem kleju z pistoletu) - nigdy więcej. I weź to jeszcze każdorazowo
    > naciągaj.
    >
    > Poza tymi, które wymieniliście, są też otwierane / zwijane. Droższe, ale
    > też rozwiązują problem kota/przedłużacza, a montuje się je na lata.

    Hmmm dziwne to :)
    U mnie sie kleiły całkiem ok. Moskitiery mam z castoramy i tesco. Chyba tesowe
    jakieś.

    Kleiło sie je dobrze. Starczylo umyć rame jakims odtłuszczaczem.
    Odlepiasz kawałek papieru zabezpieczającego kleisz od góry. W moich oknach jest nawet
    rowek w który one pasują. I potem stopniowo odklejasz papierek i kleisz.
    Na samym dole obcinasz nożyczkami.

    Może mieliście po prostu kiepski klej albo tłuste ramy?

  • 12. Data: 2017-03-28 09:52:01
    Od: s...@g...com

    9...@g...com

    > Ale co to za jednostornne doświadczenie?

    > Lubię je, bo mają zalety. Oczywiście, oba typy spełniają swoją
    > podstawową rolę, tak jak Fiat 126 i Maybach wozi dupę. Twojej dowolnej
    > interpretacji pozostawiam, które wozidełko odpowiada któremu typowi
    > moskitiery. Szanuję Twoje preferencje i nic mi do nich. Ja jednego
    > jestem pewien: moskitiera na rzepach? never again.

    Hehe, nadal nie wymieniles tych tajemniczych zalet :)

  • 13. Data: 2017-03-28 22:51:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Mar 2017 00:51:00 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > Na samym dole obcinasz nożyczkami.
    >
    > Może mieliście po prostu kiepski klej albo tłuste ramy?

    Ramy oczyściłem, pewnie klej kiepski. Dwa dni trzymało i zaczęło odpadać.
    Tydzień z tym się męczyłem i w końcu w akcie desperacji zalałem to glutem
    na ciepło. Pewnie trzyma do dziś.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl