  • 31. Data: 2017-01-02 10:56:18
    Temat: Re: utwardzone miejsce parkingowe - samodzielne wykonanie
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, January 1, 2017 at 9:24:01 PM UTC+1, ToMasz wrote:

    > ludkowie, ja z wielką łaską dostałem pozwolenie na zrobienie tego
    > parkingu. teren nie jest mój i nie będzie. niema szans żeby tu wjechała
    > jakakolwiek maszyna budowlana - wszystko ręcznie. kilof, łopata grabki?
    > Może taka mikro koparka wjedzie, ale tak czy siak transport materiałów
    > budowlanych albo osobówką albo piechotą. Szukam więc sensownego i
    > taniego rozwiązania. zakładałem ze jednak 10cm beton podparty co 60cm
    > nie pęknie. widać mam juz słabe oko, jeśli się pomyliłem. Może kupię
    > taką jedną "kostkę" i potestuje?

    Te wszystkie kratki, kostki wymagaja porzadnego przygotowania - tluczen o odp.
    grubosci, zageszczony... Jak sie toto polozy na blocie to zawsze sie pozapada, bedzie
    nierowne, wieksze plyty popekaja.
    W takiej sytuacji ja bym zapewne zalal wszystko betonem B15 (B20 ? ) z gruszki, a
    jesli nie wjedzie to gruszka + pompa, jak sie zrobi z 10cm (czyli 10m2 z 1m3) to
    pewnie cenowo nie bedzie tragicznie. Wyrownac ziemie, na to folia, jakies zbrojenie
    (prety lub gotowe siatki zbrojeniowe) i na jeden raz wylac calosc.

    WS

    PS. rozumiem, ze nie bedziesz tego musial usuwac kiedys ;)

  • 32. Data: 2017-01-02 20:04:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 20:02:53 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > Nowa Multipla jest niewiele ładniejsza. Problem w tym, że swoją szpetność
    > próbuje ukryć między niby nowoczesnymi liniami. To ja już wolałem tamten
    > poprzedni, prawdziwy koszmarek.

    https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-multipla-1-9-mult
    i-jet-2007-6-osobowa-pierwszy-wlasciciel-ID6yGxAR.ht
    ml#xtor=SEC-8
    Znajdż inne wygodne auto w tym roczniku z takim wyposażeniem w podobnej cenie

  • 33. Data: 2017-01-02 21:19:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-02 o 20:04, Kris pisze:

> [...]
    ml#xtor=SEC-8
    > Znajdż inne wygodne auto w tym roczniku z takim wyposażeniem w podobnej cenie

    I czego ma to dowodzić? Że popyt na multiplę jest tak mały, że mimo
    oddawania za pól darmo i tak nikt go nie chce?

    --
    Pete

  • 34. Data: 2017-01-02 21:25:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 21:19:08 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > I czego ma to dowodzić?

    Że można kupić wygodne, funkcjonalne, oszczędne, tanie w eksploatacji auto za
    niewielkie pieniądze. A wygląd? Dla niektórych ważna rzecz dla niektórych bez
    znaczenia.

    >Że popyt na multiplę jest tak mały, że mimo
    > oddawania za pól darmo i tak nikt go nie chce?

    Tam półdarmo od razu. Po cenie rynkowej;)

  • 35. Data: 2017-01-02 22:48:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-02 o 21:25, Kris pisze:

    > Że można kupić wygodne, funkcjonalne, oszczędne, tanie w eksploatacji auto za
    niewielkie pieniądze. A wygląd? Dla niektórych ważna rzecz dla niektórych bez
    znaczenia.

    Jak to mówią 'Każda potwora znajdzie amatora' :P

    > Tam półdarmo od razu. Po cenie rynkowej;)

    dwie pandy wyjdą taniej, a zaletą to, że się nie kłócisz kto dzisiaj
    autem a kto autobusem :P

    --
    Pete

  • 36. Data: 2017-01-05 15:16:07
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wysypać (żwir, tłuczeń, żużel), najlepiej na włókninie.
    Ale faktycznie jak w Twoim przypadku dowieźć te parę ton materiału?

    -----
    > jakby komuś jeszcze przyszła do głowy jakaś tania alternatywa - jestem otwarty na
    propozycje.