  • 11. Data: 2017-02-16 13:43:37
    Temat: Re: uziom
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wez Kiki na wstrzymanie. Pewno masz pretensje ze rzadzacy innych dymaja a sam radzisz
    zeby kogos wyruchac bez gumki. Takie zachowanie jakie promujesz to skurwysynstwo
    pierwszej wody. Niczym sie nie rozni od dzialania na wnuczka. Inna sprawa ze jak chca
    za pomiar uziemienia 500 zlotych to sa skurwysynami.

  • 12. Data: 2017-02-16 14:45:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 00:40:47 UTC+1 użytkownik doktorek napisał:
    > Czyli przewod PEN rozdzielam na N + PE a do PE przypinam GSW z odpowiednim
    > uziomem czyli chociaz jedna szpilka.
    > i to jak najblizej rozdzielni w domu.

    Jak robisz dla siebie to zrób porządnie. Można porządnie i małym kosztem.
    Ja zrobiłem uziom z różnych jekli i płaskowników ze złomu,
    dałem to tylko do cynkowania. Potem poskręcałem śrubami i zrobiłem
    z tego w sumie kawał żelastwa długości ponad 8 metrów. Świder ręczny
    do dłubania dziur w ziemi (z przedłużką), pół dnia roboty i gotowe.
    Masz uziom dożywotni o zajebistych parametrach za niewielkie pieniądze ;)

    L.

  • 13. Data: 2017-02-16 15:45:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 10:45:32 UTC+1 użytkownik doktorek napisał:
    > poprosze elektryka o wykonanie pomiaru. Ile taka usluga kosztuje?

    elektryka popros by zrobił a przynajmniej sprawdził całosc twoich wynalazków

    b.

  • 14. Data: 2017-02-16 16:00:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-02-16 13:43, Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    pierwszej wody.
    > Niczym sie nie rozni od dzialania na wnuczka. Inna sprawa ze jak chca za pomiar

    Takie "kuźniarowanie"

  • 15. Data: 2017-02-16 17:46:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.02.2017 13:43, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    sprawa ze jak chca za pomiar uziemienia 500 zlotych to sa skurwysynami.

    W Warszawce tyle wezmą na pewno. A takie prawo nam unia zafundowała :-)

  • 16. Data: 2017-02-16 20:03:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale nie zafundowala mozliwosci oszukiwania pod pretekstem kupienia i oddania jak
    zrobi sie zbedne. Ten co sprzedaje zyje z tego. Za zarobione pieniadze kupuje
    jedzenie, buty, czynsz placi. A Ty radzisz zeby go oszukac. Bo jak by nie patrzec
    doradzasz oszustwo.

  • 17. Data: 2017-02-16 22:45:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.02.2017 20:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ty radzisz zeby go oszukac. Bo jak by nie patrzec doradzasz oszustwo.

    Przecież można oddać bez podania przyczyny :-)
    Przyczyną było to, że nie był dłużej potrzebny :-)
    Ja wiem, że to nieładnie :-)

  • 18. Data: 2017-02-16 23:30:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty straszy:

    > Masz uziom dożywotni

    Brzmi jak groźba.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2017-02-20 09:48:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 23:30:04 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Brzmi jak groźba.

    Nie ma się co lękać, ważne żeby uziom stawiał dobry ziom.

    L.

  • 20. Data: 2017-02-20 11:43:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty uspokaja:

    > Nie ma się co lękać, ważne żeby uziom stawiał dobry ziom.

    Oraz żeby ten ziom trzymał poziom.

    --
    Jarek