  • 21. Data: 2010-09-09 11:44:33
    Temat: Re: viessman i sterowanie - pytanie do elektroników
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kudlaty wrote:

    > zbyt wysokie koszta. Analiza temperatury i sterowanie jest kosztowne.
    > Lepiej styczniki i jeden regulator pokojowy.

    jakies 50 - 90 złotych, majątek.

  • 22. Data: 2010-09-09 14:11:25
    Od: denes <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid>

    Hmm, mój instalator nie robił żadnej automatyki na pompę podłogówki,
    więc normalnie chodziła 24h/dobę. Podejrzewam, że nie przyłożył się
    do mojej instalacji... Ja jako laik w tym temacie nie wnikałem
    głęboko co i jak....

  • 23. Data: 2010-09-09 17:59:09
    Temat: Re: viessman i sterowanie - pytanie do elektrykuf:O)
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl>

    Órzytkownik "denes" napisał:
    > Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym buforem ciepła,
    > buforem są ściany z silki, które dobrze buforują ciepło.

    o to kiedy ta pompa ma pracowac, jeśli tylko wtedy gdy chodzi piec to zaden
    problem

    > Szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem. Połączenie równoległe
    > dwóch pomp (wewnętrzenej kotła i pompy podłogówki) załatwia
    > sprawę, tak mi się przynajmniej wydaje.

    po prostu kupujesz odpowiedni pszekażnik, jego cewkę sterujesz tym
    sterownikiem pieca, czyli podłaczasz ją ruwnolegle do pieca, czy czego tamm
    w nim jest, a stykami sterujesz tą pompą co popmuje wodee w podłogufce i to
    fszystko:O)