  • 31. Data: 2014-05-07 00:58:45
    Temat: Re: wentylacja
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:04:52 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Reklamy i organizacja jak forum mnie wkurzają.

    Na grupach googlowych nie ma reklam :-)
    Da sie dostosowac to i owo - jak sie wyloguje i patrze nie bedac zalogowanym
    to faktycznie mam jakis dziwny widok (tytuly + fragmenty postow). Mozna
    to ladnie skrocic tylko do tytulow i jest naprawde wygodnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2014-05-07 06:44:29
    Od: "A_K" <a...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> :

    > I pisze to idiota, spamer który nawet nicki zmienia w trakcie dyskusji

    Pijesz na umór, rzuca ci się na oczy i rozum. Poczekam aż wytrzeźwiejesz,
    wtedy pogadamy.

  • 33. Data: 2014-05-07 17:10:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 07.05.2014 o 00:58 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Na grupach googlowych nie ma reklam :-)
    Zgadza się, miałem na myśli normalne gogle, bo tym kiedyś szukałem grup
    jak mi się
    gazeta wykrzaczyła.

    --

    Pozdr