  • 21. Data: 2015-10-26 13:46:11
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-10-26 13:41, Budyń wrote:
    > Gdyby nie zrobili to by sie zaorali.

    Chyba tylko w Twoich oczach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2015-10-26 13:59:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-10-26 13:45, Budyń wrote:

    > bo?

    Bo ludzie nie głosują z racjonalnych powodów.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2015-10-26 15:21:42
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-10-26 o 13:03, Budyń pisze:

    > te 100 dni to ci sie skad wzielo? Ja tego w obiecankach nie slyszalem. A
    przyszloroczny budzet ukladalo towarzystwo od afer a nie reform, domyslam sie ze na
    nie głosowales.
    > Spokojnie, ma byc zdecydowanie lepiej ze 3 lata, zeby przed nastepnymi wyborami
    bylo sie czym chwalic.
    > A te 100 dni to trzeba poswiecic na audyty zeby sprawdzic jakie trupy lezą po
    szafach.

    Pierwszy z brzegu link.

    http://tnij.org/n0lyd60

    Ale tak, tak. Teraz będzie tłumaczenie, że się nie da, bo nie
    spodziewali się, że budżet jest w tak opłakanym stanie. Ale skoro tak,
    po co obiecywali?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 24. Data: 2015-10-26 16:38:03
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-10-26 o 13:39, Budyń pisze:
    > Jasne ze powinni zacząć od inwentaryzacji - zresztą komor pokazał ze trzeba
    sprawdzac.

    Nie ma to jak żyć tylko wygodną częścią informacji...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 25. Data: 2015-10-26 17:10:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 15:21:44 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> [...]
    >
    > Ale tak, tak. Teraz będzie tłumaczenie, że się nie da, bo nie
    > spodziewali się, że budżet jest w tak opłakanym stanie. Ale skoro tak,

    no i w porządku - padło słowo 100dni - to i ja na to czekam jak sie z tego wywążą.
    Ale gdyby sie okazalo ze a trupy w szafach to bede zdaje sie znacznie bardziej
    wyrozumialy niz lemingowa strona.
    Zdaję sobie sprawe ze najpierw trzeba posprzatac gnój po mafii.

    b.

  • 26. Data: 2015-10-26 17:12:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 16:38:05 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Nie ma to jak żyć tylko wygodną częścią informacji...

    Masz racje. Korzystaj z różnych źródeł, zamiast opierac sie na onecie, tvn i
    wyborczej - moze to i faktycznie wygodne - tyle ze malo zgodne z rzeczywistoscią.

    b.

  • 27. Data: 2015-10-26 19:41:25
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 12:31:49 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Jak PiS będzie miał samodzielną większość w parlamencie, to już nie będą
    > się mogli niczym wykręcić. Bo prezydent też z PiS.

    Wkrótce też samorządy, prezes obiecał:
    http://www.tvp.info/22242673/to-bedzie-bomba-atomowa
    -rkw-chce-powtorzenia-wyborow-samorzadowych

    --
    ZZ@private

  • 28. Data: 2015-10-26 20:22:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nie spędziłem uważnie z tym 500. To na każde dziecko ma być? Bo mam dwójkę.
    >Co prawda dorosłe ale w dalszym ciągu to moje dzieci.

    Zależy kto mówił, Szydło że na każde dziecko, brejwik że na co drugie,
    ziobro, że na razie wcale.

  • 29. Data: 2015-10-27 08:09:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ważne żeby buc poprawnym politycznie. Szczęść Boże.

    O widzę pierwszego i zarazem chyba ostatniego zwolennika ugrupowania
    http://www.grzegorzbraun2015.pl/
    :)

  • 30. Data: 2015-10-27 09:10:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 08:09:02 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > O widzę pierwszego i zarazem chyba ostatniego zwolennika ugrupowania
    > http://www.grzegorzbraun2015.pl/
    > :)

    ja to chciałem zauważyć ze w pierwszej turze prezydenckich pogłosowałem na brauna :)
    Jego warto posłuchać.

    b.