  • 31. Data: 2015-10-27 09:46:26
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > ja to chciałem zauważyć ze w pierwszej turze prezydenckich pogłosowałem na brauna
    :) Jego warto posłuchać.

    a co takie wartego posłuchania jest w tym bełkocie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2015-10-27 11:23:16
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    masti wrote:

    > a co takie wartego posłuchania jest w tym bełkocie?

    Np. to:

    https://www.youtube.com/watch?v=bYRYHLUNEs4

    :-)))

    Pozdrawiam, Piotr

  • 33. Data: 2015-10-27 11:38:00
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-10-26 o 17:12, Budyń pisze:
    > Masz racje. Korzystaj z różnych źródeł, zamiast opierac sie na onecie, tvn i
    wyborczej - moze to i faktycznie wygodne - tyle ze malo zgodne z rzeczywistoscią.

    Widzę zagorzałą opcję PiSową. Nie mamy o czym gadać. EOT.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 34. Data: 2015-10-27 13:09:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 11:38:02 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    wyborczej - moze to i faktycznie wygodne - tyle ze malo zgodne z rzeczywistoscią.

    > Widzę zagorzałą opcję PiSową. Nie mamy o czym gadać. EOT.

    brauna chwale a jestem zagorzałą opcją pisowską? :-)

    b.

  • 35. Data: 2015-10-27 13:29:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-10-27 11:23, Piotr Wyderski wrote:

    > Np. to:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=bYRYHLUNEs4
    >
    > :-)))

    To jest gość!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2015-10-27 16:39:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 11:38:02 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > Widzę zagorzałą opcję PiSową. Nie mamy o czym gadać. EOT.
    Tak bez żadnych argumentów kończysz dyskusję?
    Wyborcza i TVN to nie jedyne żródła informacji w Polsce warto czasami coś innego
    poczytać/posłuchać.
    Ja tam akurat za PIS nie głosowałem , ugrupowanie na które głosowałem tez w 100% mi
    nie odpowiada ale zagłosowałem przeciw Platformie.
    Bo to co wyrabiali to przekraczało wszelkie granice. Rozmowy przy ośmiorniczkach,
    kolacje za równowartość rocznych emerytur czy "za 6tys to tylko idiota pracuje"
    Do tego służby które pozwoliły aby kelner podsłuchiwał rozmowy najważniejszych osób w
    Państwie, kłamstwa Pani Kopacz i niczym nie poparta pewność siebie Prezydenta
    Komorowskiego. Dodajmy do tego wypowiedzi Michnika o pijanej zakonnicy na przejściach
    dla pieszych i suma summarum ludzie odsunęli to bydło od koryt.
    Odsunęli również beton z SLD czy jak tam się oni nazywają. Do pełni szczęścia brakuje
    mi jeszcze odsunięcia na polityczny margines wiecznego koalicjanta czyli PSL. Byle
    zostać przy korycie wchodzili w koalicję z każdym.

  • 37. Data: 2015-10-27 16:48:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 16:39:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Ja tam akurat za PIS nie głosowałem , ugrupowanie na które głosowałem tez w 100% mi
    nie odpowiada ale zagłosowałem przeciw Platformie.

    Dokladnie :) Ja generalnie jestem sercem i dusza za Korwinem, bo to jedyna
    prawdziwa prawica na scenie politycznej ale nie mam zadnych uprzedzen do PISu.
    Pare rzeczy mi sie u nich podoba - glownie szeroko rozumiany patriotyzm
    i konserwatyzm. Niestety jest to partia socjalistow i to jest ich najwieksza
    wada ;) Rozdawnictwo, rozdawnictwo i jeszcze raz rozdawnictwo.. W ten sposob
    gospodarki nie rozruszaja :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2015-10-27 17:19:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaczynają zbierać na rozdawnictwo. Abonament rtv albo w podatku albo w prądzie.

  • 39. Data: 2015-10-27 18:11:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-27 16:48, Adam Sz. wrote:
    [...]
    > Dokladnie :) Ja generalnie jestem sercem i dusza za Korwinem, bo to jedyna
    > prawdziwa prawica na scenie politycznej ale nie mam zadnych uprzedzen do PISu.
    Znaczy się jesteś za Korwinem i nie masz nic przeciwko lewackim
    obiecankom PIS-owców? :-D

  • 40. Data: 2015-10-27 18:30:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2015 o 18:11 JDX <j...@o...pl> pisze:

    > Znaczy się jesteś za Korwinem i nie masz nic przeciwko lewackim
    > obiecankom PIS-owców? :-D

    Cytuję Adama:

    "Niestety jest to partia socjalistow i to jest ich najwieksza
    wada Rozdawnictwo, rozdawnictwo i jeszcze raz rozdawnictwo.. W ten
    sposob gospodarki nie rozruszaja"

    TG