  • 11. Data: 2009-12-01 15:57:34
    Temat: Re: wprowadzenie instalacji RTV do budynku.
    Od: "GS" <g...@g...com>

    Zreszta - polecam dipol.com.pl i ichniejsze schematy / informatory /
    biblioteki - przepotezna baza wiedzy..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

    Ale jednego znaleźć nie moge
    Mam w kolejności
    Antena naziemna
    wzmacniacz zasilany po kablu z multiswitcha
    multiswitcha

    no i umyśliłem żeby wstawić przed multi modulator TV do którego podpiety mam
    rejestrator CCTV tak aby można było oglądać obraz z kamer na każdym
    odbiorniku

    Ale jak wstawię pomiedzy multi a wzm. ten modulator to nie mam zasilania
    wzmacniacza...

    jakie rozwiązanie?

    pzdr
    Grzegorz S

  • 12. Data: 2009-12-01 20:05:21
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Bartosz Augustyniak wrote:

    > Tylko weź wyprowadź najlepiej kabel antenowy zewnętrzny
    > (żelowany) i to najlepiej kilka bo potem się obudzisz z ręką w
    > nocniku.

    Użyty zostanie na pewno dobry jakościowo kabel. Do
    tego planowany jest albo konwerter Quad z wbudowanym
    sumatorem sygnału RTV albo Quatro oraz multiswitch z
    możliwością domiskowania do tego naziemnych sygnałów
    rtv. Nie wiem czy zostanie to wykorzystane, ale taką
    możliwość chcę mieć. Raczej skłaniam się raczej ku
    drugiej pcji.

    > Jeden punkt odbioru RTV czy kilka ?

    Najmniej trzy lub cztery, niewykluczone że 6-8, co
    wynika zarówno z liczby przewidywanych odbiorników
    jak i tego że część z nich może być dwugłowicowa.

    W praktyce to by się musiało przełożyć albo na
    multiswitche 5/4, 9/4 (2 czasze) albo tylko na
    5/8 lub 9/8.

    > Ja sobie zaplanowałem takie coś
    > http://www.allegro.pl/item822418431_wzmacniacz_hdtv_
    center_hit.html

    Ciekawy wynalazek..

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.