  • 1. Data: 2010-12-28 11:21:29
    Temat: wycena remontu
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Pomieszczenie 5x6m, podłoga drewniana, ugięcie na środku wzlędem cian
    prawie 7cm! ale stabilne, strop drewniany.

    Ile może wynieść finansowo:
    - zerwanie starej drewnianej podłogi (deski ~4cm grube)
    - usunięcie warstwy starej izolacji "szlaki" pod tymi deskami, leżącej
    na deskowaniu między legarami (strop drewniany) (1piętro, można zrzucać
    urobek rurą przez okno, do kontenera)
    - wykonanie zamiast powyższego ciężkiego błota izolacji jakieś sensownej
    (głównie akustycznej, trochę też termicznej - keramzyt a na to wełna
    mineralna?)
    - wykonanie na podstawie obecnych legarów/belek stropowych nowej
    podłogi, podniesionej względem poprzedniej o jakieś 4-5cm,
    wypoziomowanej (belki oparte na legarach, a na to OSB? nie mam pomysłu)
    która będzie nadawała się do położenia na niej paneli/deski itp (obecna
    podłoga jest zbyt wklęsła)

    Ile to może kosztować, w materiałach to sobie policzę, ale w robociźnie?
    Mam tak rozbieżne wyceny (od 1500zł do 30tyś) że nie wiem kto tu świruje
    a nie chcę wybierać metodą "celuj w środek stada"...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2010-12-28 11:29:44
    Temat: Re: wycena remontu
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Mam tak rozbieżne wyceny (od 1500zł do 30tyś) że nie wiem kto tu świruje a
    > nie chcę wybierać metodą "celuj w środek stada"...

    Robota prosta byle fachyra ją zrobi policz więc dniówke 100-150złna łeb(tak
    mniej więcej u nas fachowcy sobie licza).
    Myślę ze 2osoby w 3 dni to zrobia.
    6 dniówek to koszt-600- 1000zł

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-12-28 11:32:35
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Robota prosta byle fachyra ją zrobi policz więc dniówke 100-150złna
    > łeb(tak mniej więcej u nas fachowcy sobie licza).
    > Myślę ze 2osoby w 3 dni to zrobia.
    > 6 dniówek to koszt-600- 1000zł

    a za 500 sie nie da?? proponuje zrób sam będzie najtaniej nie trzeba będzie
    paragonami płacić:)

  • 4. Data: 2010-12-28 11:33:00
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-12-28 12:29, Kris pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    >
    > Robota prosta byle fachyra ją zrobi policz więc dniówke 100-150złna
    > łeb(tak mniej więcej u nas fachowcy sobie licza).
    > Myślę ze 2osoby w 3 dni to zrobia.
    O to mniejwięcej mi chodzi, ile to może zejść czasu, choćby samo
    usuwanie starego syfu, w końcu to nie 3 wiadra szlaki, tego tam jest
    pewnie z 10-15cm, na powierzchni 30m^2 daje to 4,5m^3, a lekkie to nie
    jest...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-12-28 11:44:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > a za 500 sie nie da?? proponuje zrób sam będzie najtaniej nie trzeba
    > będzie paragonami płacić:)

    Ile Twoim zdaniem może zając ta robota dwóm osobom?
    Jak się pomyliłem w oszcowaniu ilości dniówek to mnie sprostuj. A co do
    kosztu dniówki to pisze tak jak jest. Tu gdzie mieszkam w tej chwili
    fachowcy ciesza się jak im dniówka wyjdzie 150zł.
    Zawsze to lepsze jak zasuwac miesiąc w prywatnej firmie
    budowlanej/instalatorskiej i dostac za to 1500zł.

  • 6. Data: 2010-12-28 11:46:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > O to mniejwięcej mi chodzi, ile to może zejść czasu, choćby samo usuwanie
    > starego syfu, w końcu to nie 3 wiadra szlaki, tego tam jest pewnie z
    > 10-15cm, na powierzchni 30m^2 daje to 4,5m^3, a lekkie to nie jest...
    Pół przyczepy syfu. Jak to nie jsest pomieszczenie na 12 pietrze to gruba
    rura przez oknao i bezposrednio na przyczepe.

  • 7. Data: 2010-12-28 18:32:14
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    > Tu gdzie mieszkam w tej chwili fachowcy ciesza się jak im dniówka wyjdzie
    > 150zł.

    Jaki to region Polski?

    --
    andrzej