  • 151. Data: 2010-11-25 23:30:01
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:ia4p0v$10r$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    >>> dochodu (PZU, Tauron, GPW). Nie byłbym w stanie uzyskać oszczędności

    > Oj tak oj tak.
    > Bezsensowne mieszanie pojecia oszczednosci i spekulacji. Niech przetrzyma
    > te akcje do kolejnej zblizajacej sie moim zdaniem bezssy a bedzie w plecy
    > 2400. A gdyby nie mieszkal w mieszkaniu/domu to co miesieczne oszczednosci
    > na wodzie, pradzie, podatku, sciekach i czym tam jeszcze moznaby
    > zainwestowac w PZU co miesiac.

    Posiadałem swoją firmę podczas hossy i bessy. Niestety nie spółkę akcyjną,
    ale mała firemkę z małym zyskiem. Przynosiła dochody w bessie i hossie.
    Czym się to różni od posiadania (akcji) innej firmy, która też co roku
    przynosi podobny zysk właścicielowi (akcjonariuszowi)? Niczym.

    Tobie się inwestowanie popieprzyło ze spekulacją.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/