  • 1. Data: 2009-04-16 20:01:59
    Temat: zabezpieczenie belek drewnianych w szklarni
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    Jak najlepiej zabezpieczyć belki stanowiące konstukcję szklarni:
    http://dumanski.toxic.pl/szklarnia/P1000909.jpg

    Skrzydła okienne, stanowiące wypełnienie ścian bocznych pomaluję farbą
    olejną (nie mam specjalnego wyboru - "fabrycznie" są pociągnięte olejną ;-).

    Odnośnie belek mam dylemat: malować olejną, czy może czymś innym?
    Belki są nowe, dość ładne i tak sobie myślę, że ciekawie byłoby zachować
    rysynek słojów.
    Pytanie: czym wtedy pomalować?
    Tylko z drugiej strony, w szklarni panować będzie duża wilgotność i zwykła
    farba olejna chyba byłaby najlepsza...
    Poradźcie coś...

    jarek d.

  • 2. Data: 2009-04-16 21:31:59
    Temat: Re: zabezpieczenie belek drewnianych w szklarni
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 22:01:59 +0200, jarek d. napisał(a):

> [...]
    > Pytanie: czym wtedy pomalować?
    > Tylko z drugiej strony, w szklarni panować będzie duża wilgotność i zwykła

    Lakier do łodzi.
    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP

  • 3. Data: 2009-04-17 06:42:16
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "jarek d." <d...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pytanie: czym wtedy pomalować?
    > Tylko z drugiej strony, w szklarni panować będzie duża wilgotność i zwykła

    Farbę z ram okiennych usuń opalarką i szpachelką,
    resztki dotrzyj szlifierką oscylacyjną lub taśmową.
    Na to bezbarwny impregnat i lakier.

  • 4. Data: 2009-04-18 19:34:03
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    > Lakier do łodzi.

    Pod lakier, to trzeba by było chyba przeszlifować?
    ATSD to gdzie się taki lakier kupuje? I czym się różni od lakieru do
    parkietu?

    jarek d.

  • 5. Data: 2009-04-18 19:41:10
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jarek d." <d...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Farbę z ram okiennych usuń opalarką i szpachelką,
    > resztki dotrzyj szlifierką oscylacyjną lub taśmową.
    > Na to bezbarwny impregnat i lakier.

    Aż tak zawzięty nie jestem. Skrzydła będą malowane olejną :-)

    jarek d.