  • 21. Data: 2017-10-03 08:17:12
    Temat: Re: żle zrobiony okap...
    Od: uciu <a...@g...com>

    Jedna strona przycięta wyrzynarką.... krzywo ale spad z membrany jest prawie
    idealny....

    Prznieśliśmy rusztowanie na drugą strone i tam to jest porażka...

    niech mi ktoś znajdzie widoczną kontrłate...

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIMlJXOE
    JuYUF0MHM

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIMmFyX2
    FxaHRMNGM

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATINVRpN0
    43eWl6MVk

    i pełno śmieci w rynience:

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIUnZ6MF
    VIWXFkREU

    Dzwoniłem do firmy od dachu ze mają to poprawić, że nie chce by membrana schodziła do
    rynny - powiedzieli, że tak zawsze robią i że wiedzą co robią a jak się nie podoba to
    mogą już nie przyjeżdżać kłaść dachówki....która nota bene mi wczoraj przyjechała:-/

    porażka - przyjadą (o ile przyjadą) to na spokojnie się pogada ze tak to nie może
    być.

    uciu

  • 22. Data: 2017-10-03 09:39:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 października 2017 08:17:14 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    to mogą już nie przyjeżdżać kłaść dachówki....która nota bene mi wczoraj

    Czyli jak rozumiem już im coś płaciłeś? Bo jak nie to grzecznie bym
    odpowiedział, że kasy żadnej nie zobaczą, a nawet pogroził sądem
    i żądaniem odszkodowania za to, że terminy Ci się poprzesuwają u
    kolejnych zamówionych ekip. Bezczelni partacze...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2017-10-03 10:13:52
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 października 2017 09:39:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > i żądaniem odszkodowania za to, że terminy Ci się poprzesuwają u
    > kolejnych zamówionych ekip. Bezczelni partacze...

    zapłaciłem połowę ceny (na razie za położenie więźby, membrany, łat i kontrłat
    obróbki blacharskie + położenie rynien).

    Pozostaje czekać czy przyjadą a jak nie to na szybko trzeba szukać innej ekipy... bo
    w tym miesiącu mają już być okna, brama, drzwi i elektryk...w przyszłym tynki i
    woda:-/.
    Dachówka i akcesoria przyjechały wczoraj...:-/

    Może przyjadą - przynajmniej mam taką nadzieje:-)
    Tylko by to poprawili dobrze...

    uciu

  • 24. Data: 2017-10-03 11:51:31
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.10.2017 08:17, uciu wrote:

> [...]
    przyjechała:-/

    > porażka - przyjadą (o ile przyjadą) to na spokojnie się pogada ze tak to nie może

    Miałeś dyplomatycznie odliczyć od roboty dachówki, a nie się z nimi
    sprzeczać. Co Ty wyprawiasz?

  • 25. Data: 2017-10-03 11:52:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.10.2017 10:13, uciu wrote:

    > Może przyjadą - przynajmniej mam taką nadzieje:-)
    > Tylko by to poprawili dobrze...

    Nic nie poprawią, a ty nic nie płać.

  • 26. Data: 2017-10-03 12:40:28
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 października 2017 11:51:35 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Miałeś dyplomatycznie odliczyć od roboty dachówki, a nie się z nimi
    > sprzeczać. Co Ty wyprawiasz?

    Kiki z nikim się nie sprzeczałem.
    Zadzwoniłem i powiedziałem, że kierownikowi budowy i mi podoba się wykonanie okapu,
    że deska czołowa jest za wysoko i że się tam zbiera woda. I facet się oburzył że sie
    czepiamy, że wiedzą co robią itp.

    Pozdrawiam
    uciu

  • 27. Data: 2017-10-03 13:04:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-01 o 22:28, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie wolno, zniszczysz ją w ten sposób. Przegrzejesz i usuniesz cały ocynk.
    > Tylko nożyce.

    > Woda leci też między dachówkami. Zawsze jakąś tam będziesz mieć.

    No i co się jej tam stanie?
    nic, membrana jest plastikowa i wytrzyma 400lat zanim woda da jej radę,
    więc cała
    operacja trochę bez sensu, tak aby tylko ego zaspokoić.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 28. Data: 2017-10-03 13:09:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-03 o 12:40, uciu pisze:

> [...]
    że deska czołowa jest za wysoko i że się tam zbiera woda. I facet się oburzył że sie

    Jednak partacze, kiepsko to wygląda, nie wiem po co łaty podcinali pod
    kontrłatami, ta deska okapowa to też przesada, nie widzieli że za
    wysoko ją przykręcają?
    Ja bym szukał kogoś innego.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 29. Data: 2017-10-03 14:43:02
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 października 2017 13:09:04 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Jednak partacze, kiepsko to wygląda, nie wiem po co łaty podcinali pod
    > kontrłatami, ta deska okapowa to też przesada, nie widzieli że za
    > wysoko ją przykręcają?

    Kontrłaty są podcięte tam gdzie krokwia była wyższa bo nie były idealnie równe.
    By uzyskać poziom na łatach część krokwi musieli podciąć a część podłożyć...

    A szefu firmy się odezwał dziś rano... przyjadą ponoć za 2-3tyg i podłożą kliny pod
    kontrłaty by spad zrobić i położą dachówkę.

    Zobaczymy...

    uciu

  • 30. Data: 2017-10-03 21:29:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Oct 2017 13:04:31 +0200, Janusz napisał(a):

    > No i co się jej tam stanie?
    > nic, membrana jest plastikowa i wytrzyma 400lat zanim woda da jej radę,

    Ja jestem bardziej ciekaw co się stanie z tą membraną zimą, gdy woda w tym
    korytku będzie zamarzać i rozmarzać. I tak przez kilka lat.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl