  • 11. Data: 2009-02-19 10:15:09
    Temat: Re: zużycie gazu - piec dwufunkcyjny
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Wed, 18 Feb 2009 15:22:57 +0100, na pl.rec.dom, krzysiek.B napisał(a):

> [...]
    > w mieszkaniu (domu) chociarz IMHO nie można porównywać domu do mieszkania.
    > U mnie mieszkanie 47m2 kamienica z 1937 cegła nieocieplona 2 piętra
    > mieszkanie na 1 piętrze,klatka nie ogrzewana okna drzwi nowe.Piec gazowy
    > z komorą zamkniętą.Okres jak teraz koniec stycznia i luty (niedawno się
    > sprowadziłem)temperatury na zewnątrz około -8 do +6 warszawa.
    > 2 osoby jest zmywarka.temperatura w mieszkaniu w dzień od 11.00 do 2.00- 22.5
    > od 2.00 do 11.00- 20.5 w dziennym w sypialni od 1.5 do 2 stopni mniej w
    > łazience w nocy 22 w dzień 25,kuchnia około 22 zależy czy się gotuje

    Z tym jest roznie, ja mam poddasze uzytkowe, 100m2, tak sobie docieplone,
    temp. w dzien na program. 20 stopni, noc 19 stopni, przy wiatrach piec
    potrafi hulac caly czas, zreszta od zachodu mam zimne nie naslonecznione
    pomieszczenia, od wschodu slonce w oknach caly czas i jest tam najcieplej,
    przy obecnej pogodzie kiedy snieg lezy na dachu, zapewnia dodatkowa
    izolacje... place okolo 800-900 zl za 2-3 miesiace w tym oprocz ogrzewania
    jest tez ciepla woda do mycia i kapania...

  • 12. Data: 2009-03-31 11:30:11
    Od: m...@g...pl

    On 18 Lut, 16:22, "krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >  od 2.00 do 11.00- 20.5 w dziennym w sypialni od 1.5 do 2 stopni mniej w
    > łazience w nocy 22 w dzień 25,kuchnia około 22 zależy czy się gotuje

    Co na to?
    Ano mieszkanie tez 47m2, nowe budownictwo, dobra izolacja termiczna,
    trzy sciany zawnetrzne, drugie pietro.
    Temperatura ustawiona na programatorze:
    6-18 20 stopni
    18-21 21 stopni
    21-6 18 stopni
    Piec dwufunkcyjny Ariston ustawiony przez caly okres na full, zawory
    termostatyczne na grzejnikach tez na maxa.
    Zadnych zmian w ustawieniach nie poczynilem od wrzesnia 2008.

    I teraz przedstawie moje rozliczenie spalania:
    20.08.2008 stan licznika 444 m3
    30.03.2009 stan licznika 1140 m3

    Przez ostatnie 7 miesiecy zuzylem 696m3 gazu, co daje srednio
    miesiecznie okolo 100m3, a w przeliczeniu 190 złotych
    Zaznaczam ze te 100m3 zuzycia to C.O, ciepla woda (codziennie
    kąpiel), oraz gotowanie dla 3-ki .

    Tym razem jesrem mile zaskoczony....... :)