  • 51. Data: 2022-08-07 00:05:53
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 6 sierpnia 2022 o 23:25:11 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    >. Jak ktoś ma mieszkanie które wynajmuje i czynsz nie będzie w stanie przynieść
    zysku to będzie chciał sprzedać. Ale nie >bedzie komu A jak będzie to za śmieszne
    pieniądze. I nie ma żadnej siły która by to zmieniła. Teraz czekam na twoją
    i>nterpretację wykresów jak których dałem linki. Poruszysz tematy nie związane z
    linkami to mogę nie odpowiadać.

    Znaczy człowiekowi ktoryy jest właścicielem Twojego mieszkania(całej kamienicy)
    opłaca się brać od Ciebie te 4 stówki?
    I w sytuacji że praktycznie sam tylko w klatce mieszkasz gdzie inne mieszkania wolne
    są?

  • 52. Data: 2022-08-07 00:07:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 6 sierpnia 2022 o 23:55:13 UTC+2 Kris napisał(a):
    wykresów jak których dałem linki. >Poruszysz tematy nie związane z linkami to mogę
    nie odpowiadać.
    > Przyznam Tobie szczerze że koncerty na Polandrock oglądam więc to co napisałeś na
    szybko.przeczytalem.
    > I nie zauważyłem żebyś się do moich pytan odniósł.
    > Pytania/ tematy do dyskusji są w sąsiednich wątkach.
    > Dasz radę odpowiedzieć czy po jednym.lytaniuvzadswc mam?
    Możesz sobie w nieskończoność powtarzać o pytaniach jakie zadałes. Szkoda tylko że
    żadne nie odnosi się do demografia tylko jakiś wyssanych z palca problemów w stylu po
    ile węgiel. Może ją zadam jakieś pytania związane z tematem.

    1 ile jest w Łodzi mieszkań?
    2 ile osób żyje w Łodzi w jednym mieszkaniu?
    3 jaki jest przyrost naturalny w Łodzi
    To na razie tyle. Znam odpowiedzi na zadane pytania. Odpowiedzi oparte na danych z
    GUSu.

  • 53. Data: 2022-08-07 00:10:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 sierpnia 2022 o 00:05:55 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    opłaca się brać od Ciebie te 4 stówki?
    > I w sytuacji że praktycznie sam tylko w klatce mieszkasz gdzie inne mieszkania
    Nie na temat pytania. Odnieś się do danych demograficznych. Mój jednostkowy przykład
    nie zrobi żadnej statystyki.

  • 54. Data: 2022-08-07 22:29:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 7 sierpnia 2022 o 00:10:10 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    opłaca się brać od Ciebie te 4 stówki?
    > Nie na temat pytania. Odnieś się do danych demograficznych. Mój jednostkowy
    Odniosłem się wyżej ) niżej tylko nie zrozumiałeś.
    Pytałem czemu ludziska w Gdańsku, Łodzi itp po prawie bańce kupują mieszkania a nie
    kupują z Twojego linka w Lubuskim.
    Statystycznie jak z psem sąsiada na spacer wyjdziesz to.po 3 nogi macie.
    Dasz radę połączyć " statystycznie" z ruderami w lubuskim?
    A przy okazji zerknij jak to statystycznie wygląda ilość mieszkan na liczbę
    mieszkańców w Europie np.
    Polskę też sprawdź oczywiście.
    Daj znać co ustaliles.
    Ps
    Że mnie w dowodzie nie masz to wiem.
    I całe szczęście.

  • 55. Data: 2022-08-07 23:15:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.08.2022 o 22:29, Kris pisze:
    > Że mnie w dowodzie nie masz to wiem.
    > I całe szczęście.
    Dyskusja z nim jest w zasadzie bezcelowa. Od samego początku ubzdurał
    sobie popierdolone dane, jakie wyczytał a w zasadzie wymyślił z demografii.

    W momencie boomu demograficznego, mieszkań nagle nie przybyło i rodziny
    zaczęły mieszkać w kupie, po kilka rodzin na jednym mieszkaniu.
    Przeludnienie wtedy było największe. Na dodatek jak podrośli to nadal
    nie mieli mieszkań a teraz, nawet licząc że nie mamy specjalnie
    przyrostu demograficznego, to i tak wychodzi, że jeśli 2 osób ma 2
    dzieci (zerowy przyrost) to nadal potrzeba dodatkowo 1,5 mieszkania bo
    coraz mniej chce mieszkać z rodzicami. Pozostaje jeszcze kwestia
    lokalizacji i znaczy odpływ ze wsi do miast, gdzie mieszkań ciągle
    brakuje i mowa o mieszkaniach na poziomie.

    Pierdoli bzdury od samego początku.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 56. Data: 2022-08-07 23:17:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 sierpnia 2022 o 22:29:43 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Dasz radę połączyć " statystycznie" z ruderami w lubuskim?
    > A przy okazji zerknij jak to statystycznie wygląda ilość mieszkan na liczbę
    Z kupowaniem wcale nie musi być tak jak ci się wydaje
    https://www.money.pl/gospodarka/nadchodzi-rynek-kupu
    jacego-bedzie-rzadzic-gotowka-i-rynek-wtorny-6798471
    483296256a.html

    Prosisz o dane
    Liczba mieszkań na 1000 osób. Europa 435. Łódź 549 i teraz jak stoisz to usiądź a jak
    siedzisz to się połóż. Polska 392 mieszkania na 1000 ludzi.
    Przeciętna ilość osób w mieszkaniu Polska 2,55, Łódź 1,82.
    Przeciętna ilość osób na izbę w Polsce 0,67.
    To są dane które opracował GUS.
    Daj miasto w którym mieszkasz. GUS ma już opracowane dane dla prawie tysiąca miast.
    Napiszę ci ile jest w nim mieszkań bez sracza. Oczywiście jak to w statystyce bywa
    dane nie są w z wczoraj. GUS udostępnił dane ze stanu na 31.12.2020 rok. Od tamtego
    czasu mieszkań więcej przybyło niż ubyło w związku z czym wskaźniki się poprawiły.

  • 57. Data: 2022-08-07 23:22:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 sierpnia 2022 o 23:16:11 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > lokalizacji i znaczy odpływ ze wsi do miast, gdzie mieszkań ciągle
    > brakuje i mowa o mieszkaniach na poziomie.

    Cham i prostak jesteś ale ci odpowiem. Tylko za listonosza robię.
    https://biznes.interia.pl/nieruchomosci/news-nieruch
    omosci-w-naszym-kraju-jest-1-86-mln-pustych-mieszkan
    ,nId,6111729

  • 58. Data: 2022-08-07 23:49:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Cham i prostak jesteś ale ci odpowiem. Tylko za listonosza robię.
    > https://biznes.interia.pl/nieruchomosci/news-nieruch
    omosci-w-naszym-kraju-jest-1-86-mln-pustych-mieszkan
    ,nId,6111729

    Analfabetą jesteś. Z twojego linka "Dużą grupę pustostanów mogą stanowić
    starsze i słabo zlokalizowane domy" sądzę że to powyżej 50%.

    Inna sprawa, to nawet jeśli w Polsce będzie 10mln pustostanów, gdzie
    właściciele NIE chcą wynająć czy sprzedać, to na chuj to liczysz?

    Jeszcze raz, dokąd będzie przeludnienie (mamy 3 miejsce w Europie) i
    deficyt mieszkań to pewnie twoje prapraprawnuki może doczekają albo
    nigdy nie doczekają :]

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Eurostat-Co-trzeci-
    Polak-zyje-w-przeludnionym-mieszkaniu-8031684.html

    "Eurostat podaje, że w 2020 r. blisko 18 proc. ludności UE mieszkało w
    przeludnionych mieszkaniach. Niestety w naszym kraju ten wskaźnik wciąż
    jest jednym z najwyższych w Europie i wynosi 36,9 proc. Pocieszeniem
    może być jednak to, że przez ostatnie 5 lat skurczył się o 6,5 pkt proc.
    Najgorzej pod tym względem jest w Rumunii, gdzie według Eurostatu
    problem przeludnienia dotyka przeszło 45 proc. mieszkańców."

    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/nieru
    chomosci/przeludnione-mieszkania-to-norma-w-polsce-m
    amy-jeden-z-najgorszych-wskaznikow-w/2m4x1w2

    "Jednym z mierników stosowanych przez Eurostat jest wskaźnik pokazujący
    liczbę pokoi przypadających na jednego obywatela danego kraju. W Polsce
    na każdego mieszkańca przypadało w 2020 r. 1,2 pokoju, co jest jednym z
    najgorszych wyników w całej UE, gdzie średnia to 1,6 pokoju. Gorzej lub
    podobnie jak u nas jest jeszcze w Rumunii, Chorwacji, Słowacji i na
    Łotwie. Na drugim biegunie są takie kraje jak Malta, Belgia i Irlandia,
    gdzie na osobę przypadają przeszło dwa pokoje."

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 59. Data: 2022-08-08 00:43:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 sierpnia 2022 o 23:50:11 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > Łotwie. Na drugim biegunie są takie kraje jak Malta, Belgia i Irlandia,
    > gdzie na osobę przypadają przeszło dwa pokoje."
    Co sądzisz nikogo nie interesuje. Sorki, mnie nie interesuje co sądzisz. Zawsze się
    znajdzie jakaś grupa wzajemnej adoracji co będzie się popierała. Procesy
    demograficzne są strasznie powolne. Na widoczne efekty trzeba czasami czekać
    kilkadziesiąt lat. Akurat upłynęło magiczne 76 lat odkąd w Polsce po wojnie zaczęto
    prowadzić statystykę. 76 lat to średni czas życia statystycznego człowieka w Polsce.
    W 1946 roku urodziło się ponad 600 tysięcy dzieci a za cztery lata prawie 800
    tysięcy. Potem te 800 tysięcy urodzeń utrzymywało się kilkanaście lat. I zaczęło
    spadać. Wszyscy ci ludzie mają gdzie mieszkać bo sam napisałeś że ponad 1 pokój
    przypada na Polaka. To jak umrze 10 milionów ludzi z wyżu demograficznego to będziemy
    mieli sporo ponad 10 milionów pustych pokojów. Jak byś się nie ustawił to dupę masz
    zawsze z tyłu. Przykład z drugiej strony planety. W USA był niedawno czas że kredyty
    mieszkaniowe dawali każdemu bez pytania. Zwłaszcza jak nie był biały. Po kilku latach
    ceny nieruchomości spadły o połowę. One znowu po kilku latach wzrosły i przekroczyły
    ceny sprzed spadku. Różnica pomiędzy polską a USA polega na tym że tam była
    spekulacja a u nas głupota. USA ma inne niż my prognozy demograficzne. Ma dużo lepsze
    wręcz wzorcowe.

  • 60. Data: 2022-08-08 08:15:05
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    czasu mieszkań więcej przybyło niż ubyło w związku z czym wskaźniki się poprawiły.

    W Łodzi się pogorszyły.
    Ze zdjęć widać, jakie to mieszkania w Łodzi czekają na wynajem.
    https://tvn24.pl/lodz/lodz-zawalila-sie-kamienica-st
    razacy-sprawdzaja-czy-w-srodku-byli-ludzie-6060489

    --
    Pete