  • 61. Data: 2022-08-08 10:31:50
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]

    > Co sądzisz nikogo nie interesuje. Sorki, mnie nie interesuje co sądzisz.

    A wiesz że to działa w obie strony? Ja cytuję fakty i niczego nie
    zmyślam a ty zmyślasz w oparciu o te fakty i wyciągasz wnioski z dupy :]

    I to by było na tyle.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 62. Data: 2022-08-08 10:56:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 sierpnia 2022 o 10:32:18 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > A wiesz że to działa w obie strony? Ja cytuję fakty i niczego nie
    > zmyślam a ty zmyślasz w oparciu o te fakty i wyciągasz wnioski z dupy :]

    Wziąłeś kredyt mieszkaniowy i cie wkurwia że już rata ci podskoczyła o 100%. Za rok
    do dwóch lat będzie nizsza. Ale będziesz się musiał pogodzić z tym ze ceny
    nieruchomości i kwoty uzyskane z najmu też ostro spadną. Taka powtórka z USA. Tam
    niedawno ceny nieruchomości spadły o połowę ale raty płacili od kwot kredytu jaki
    wzięli. W związku z czym mieli wysyp upadłości konsumenckiich. Nie mam żadnego
    kredytu i się cieszę bo oznacza to dla mnie walkę sprzedawców o moje pieniądze. Tylko
    w jeden sposób będą mogli powalczyć.

  • 63. Data: 2022-08-08 14:33:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 sierpnia 2022 o 08:15:12 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    przynieść zysku to będzie chciał sprzedać. Ale nie >bedzie komu A jak będzie to za
    śmieszne pieniądze. I nie ma żadnej siły która by to zmieniła. Teraz czekam na twoją
    i>nterpretację wykresów jak których dałem linki. Poruszysz tematy nie związane z
    linkami to mogę nie odpowiadać.

    kamienicy) opłaca się brać od Ciebie te 4 stówki?
    przykład nie zrobi żadnej statystyki.
    nie kupują z Twojego linka w Lubuskim.
    jacego-bedzie-rzadzic-gotowka-i-rynek-wtorny-6798471
    483296256a.html

    jak siedzisz to się połóż. Polska 392 mieszkania na 1000 ludzi.
    miast. Napiszę ci ile jest w nim mieszkań bez sracza. Oczywiście jak to w statystyce
    bywa dane nie są w z wczoraj. GUS udostępnił dane ze stanu na 31.12.2020 rok. Od
    tamtego czasu mieszkań więcej przybyło niż ubyło w związku z czym wskaźniki się
    poprawiły.
    > W Łodzi się pogorszyły.
    > Ze zdjęć widać, jakie to mieszkania w Łodzi czekają na wynajem.
    > https://tvn24.pl/lodz/lodz-zawalila-sie-kamienica-st
    razacy-sprawdzaja-czy-w-srodku-byli-ludzie-6060489

    > --
    > Pete
    W Łodzi nic się nie zmieniło. 10-12 mieszkań w nim było a budynek od dłuższego czasu
    czekał na wyburzenie. Przez to że się zawalił nie ubyło w Łodzi żadne mieszkanie. Jak
    było 50 tysięcy pustych ta dalej jest 50 tysięcy pustych. Ponieważ wszystkie dane
    jakie podaje pochodzą z GUSu nie jestem strona w twoich i innych uszczypliwościach.
    Ty i inni twierdzicie że GUS podaje nieprawdziwe dane które ja tak jak jest w
    oryginale powtarzam. Ktoś tutaj jest głupi i wychodzi ze nie ja. A teraz ty i inni
    będzie je się próbowali dogryźć co ustawi was trzy metry pod dnem w intelektualnym
    mule.

  • 64. Data: 2022-08-08 14:41:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > A wiesz że to działa w obie strony? Ja cytuję fakty i niczego nie
    > zmyślam a ty zmyślasz w oparciu o te fakty i wyciągasz wnioski z dupy :]

    Napisałeś że "mogą stanowić". To nie fakt tylko przypuszczenie albo plotka. Wychodzi
    że z wyjątkiem plotek nic nie zmyślasz. Pokaż coś zmyślonego w tym że średnia długość
    życia w Polsce to 76 lat i że tyle czasu upłynęło od 1946 roku który został uznany z
    pierwszy rok w którym zaczął się wyż demograficzny. A może zmyślam że jeśli się ktoś
    urodził to musi umrzeć?

  • 65. Data: 2022-08-08 15:43:02
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 8 August 2022 at 14:41:06 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    został uznany z pierwszy rok w którym zaczął się wyż demograficzny. A może zmyślam że
    pierdu pierdu
    to że pustostany to nie znaczy ze nie mają zagranicznego wlaściciela
    a on czeka , aż się ruina zawali bo wtedy dostanie nakaz wyburzenia albo miasto
    wyburzy za frico i wywiezie gruz budowlany
    a wlaściciel uzyska pusty plac i wybuduje apartamentowiec i zarobi miliony.

    Wszystkie kamienice w Łodzi zostały odzyskane przez przedwojennych wlaścicieli
    i jak kiepski stan to ma się zawalic
    bpo remonty zbyt kosztowne, nie ma ludzi a do tego jeszcze wejdzie wpis do rejestru
    zabytkow
    i wszystko przesrane.

    Zatem w Łodzi nigdy nie bylo wolnych mieszkań w standardzie

    To sa wszystko zrujnowane pustostany, czekające na zawalenie.

    Prawdą jest że w Lodzi zlikwidowano 1000 zakladów przemysłowych, produkcyjnych i nie
    ma pracy i Łódź się wyludnia
    bo wszędzie daleko.

    Ale wolnych mieszkan, kamienic, domów w standardzie mieszkalnym nigdy nie było,
    bo i skąd
    i nigdy nie będzie, bo kamienice 100 letnie wymagaja kosztownych remontów, ociepleń,
    wymiany dachow
    zm iany systemu ogrzewania a to kosztuje miliony bez dostacji z budżetu

    A Polska nie otrzyma funduszy od odbudowę, bo Brókselka zbankrutowała
    i kasy nie ma

    Zatem centra starych miast będą parszywiały
    jak wszystko co stare
    bo turyści do Łodzi nie przyjeżdżają
    a żadne Poliwood tam nie powstanie

  • 66. Data: 2022-08-08 16:24:40
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Wziąłeś kredyt mieszkaniowy i cie wkurwia że już rata ci podskoczyła o 100%. Za rok
    do dwóch lat będzie nizsza.

    Nic nie brałem, mam 2 mieszkania i to o 2 za mało :] Nawet nie wiesz, po
    co mi jeszcze 2 mieszkania.

    > Ale będziesz się musiał pogodzić z tym ze ceny nieruchomości i kwoty uzyskane z
    najmu też ostro spadną.

    Nie spadną. To jest właśnie "wieść z dupy Kogutka" :]

    > Taka powtórka z USA.

    Sraka. USA ma takie wielkości stanów, że jeden jest prawie jak Polska :D

    > Nie mam żadnego kredytu i się cieszę bo oznacza to dla mnie walkę sprzedawców o
    moje pieniądze. Tylko w jeden sposób będą mogli powalczyć.

    Tak se myśl :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 67. Data: 2022-08-08 18:55:20
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    ty i inni będzie je się próbowali dogryźć co ustawi was trzy metry pod dnem w

    Bo już ci ktoś napisał, że swoją statystyką to możesz przekonywać siebie.
    Po co komuś stara chałupa na mazurskiej wsi, jak ma robotę w Krakowie,
    Gdańsku albo Wrocławiu.

    Nie mówiąc już o tym, że aktualne standardy trochę się zmieniły od
    czasów wymierającego wyżu demograficznego. I nie każdy chce mieszkać w
    mieszkaniu ze śmieciuchem w przedpokoju albo piwnicy, kiblem wspólnym na
    klatce i meliną nad/pod mieszkaniem.

    Więc popyt na nowe mieszkania był, jest i będzie.

    --
    Pete

  • 68. Data: 2022-08-08 19:29:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 sierpnia 2022 o 16:25:23 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > Sraka. USA ma takie wielkości stanów, że jeden jest prawie jak Polska :D

    moje pieniądze. Tylko w jeden sposób będą mogli powalczyć.
    Jasne że nie wiem po co cię dwa mieszkania. Pewno w jednym mieszkasz. Drugie możesz
    wynajmować bo zgłosiłeś do bazy co ludzie mogą sobie gdzieś pojechać i zamiast w
    hotelu mieszkają w wynajętym mieszkaniu. Możesz w jakiś logiczny sposób, poparty
    oczywiście czymś więcej niż przeczucie albo małpowanie zachowań innych, uzasadnić
    swoje twierdzenie że ceny nieruchomości nie spadną i w związku z tym wynajmując je na
    wolnym rynku czynsze niższe nie będą.

  • 69. Data: 2022-08-08 19:53:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 sierpnia 2022 o 18:55:24 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    > klatce i meliną nad/pod mieszkaniem.
    >
    > Więc popyt na nowe mieszkania był, jest i będzie.

    Akurat chałupy na mazurskich wsiach najlepiej w okolicach jezior mają wzięcie. Nie
    wiesz podstawowej rzeczy a chcesz uchodzić za eksperta w mieszkalnictwie. Nigdy nie
    twierdziłem że przestanie się w Polsce budować nowe mieszkania i domy. Ale to będzie
    dużo mniejsza skala i będą to bardzo drogie mieszkania dla tych co maja dużo
    pieniędzy. Bardzo młody nie jestem ale po danych jakie są dostępne na skinienie
    palcem wynika że gdybym miał jeszcze żyć 50 lat to żadnego masowego budowania
    mieszkań nie bedzie. Tych co są w tej chwili i zostaną zbudowane wskutek wścieku jaki
    niedawno się pojawił wystarczy z dużym zapasem na kilkadziesiąt lat.

  • 70. Data: 2022-08-08 20:57:29
    Od: Runt(R) <a...@a...org>

    > niedziela, 7 sierpnia 2022 o 23:16:11 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    /.../

    > Cham i prostak jesteś ale ci odpowiem. /.../

    zenusiowi zabrakło argumentów! ;-)))

    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY