  • Data: 2020-08-28 17:56:59
    Temat: Jak wiązać pomidory?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jest jakaś uniwersalna zasada podwiązywania pomidorów?

    Jestem początkująca, pierwszy raz w tym roku posadziłam pomidory, a
    efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Na kilku krzaczkach mam
    zatrzęsienie pomidorów. Wszystko byłoby super, ale problem w tym, że te
    biedne krzaczki nie wytrzymują ciężaru owoców. Podwiązywałam je
    kilkukrotnie do drewnianej tyczki, wzmacniając gałązki, na których
    pojawiały się owoce, a i tak zaczynają się łamać. Obawiam się, że nie
    wszystkie dadzą radę dojrzeć nim krzaczki zupełnie się nie rozpadną, bo
    jeszcze mnóstwo zielonych na nich.

    Ewa