  • Data: 2020-08-28 22:02:05
    Temat: Re: Jak wiązać pomidory?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > Raczej nie o materiał pytam, a o technikę wiązania, tzn. czy każdą
    > owocującą gałązkę osobno, czy wszystkie gałązki związać jak bukiet
    > i tak przywiązać, czy jeszcze jakoś inaczej.

    W szklarniach widzałem, jak wiążą gałązki jakimś sznurkiem do czegoś
    wysoko u góry. Jak lalki marionetki te krzaki wyglądały.

    > Jeśli chodzi o materiał, to użyłam pociętego w paski płótna. Pończocha
    > chyba może się zbytnio "pocienkasić" i wrzynać w gałązkę.

    Na kursie prawa jazdy mi mówili, że taką związaną pończochą można
    w samochodzie zastąpić pęknięty pasek klinowy. Ale może teraz inne
    pończocy robią. Nie wiem, nie noszę.

    --
    Jarek