  • Data: 2021-07-20 12:49:27
    Temat: Lodówka się nie załącza po przerwie w zasilaniu
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie całkiem na temat grupy, ale nie ma lepszej.
    Nowa lodówka Samsung. Po ostatnich burzach były przerwy w zasilaniu, po
    włączeniu energii lodówka nie włącza się, tylko zaczyna piszczeć.
    Uruchamia się dopiero po wejściu w ustawienia.
    Wyjeżdżam teraz na urlop i gdyby wyłączyli prąd to nie będzie miał kto
    nacisnąć i po powrocie wszystko z lodówki będzie do wyrzucenia.

    Czy to normalne w nowych lodówkach czy jakiś defekt?

    Dzwonię do Samsunga - konsultant mówi, że to defekt, prosi poobserwować.
    Po obserwacji dzwonię drugi raz - inny konsultant mówi, że tak ma być bo
    to lodówka inteligentna.

    Czy tak ma być rzeczywiście? Przez 40 lat używałem głupich, zupełnie
    nieinteligentnych lodówek i nie robiły mi takich numerów.