  • Data: 2020-06-26 00:34:17
    Temat: Mur stoi murem
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Na co zwrócić uwagę patrząc na mur. Już wyjaśniam.
    W najbliższych dniach przymierzam się do obejrzenia kilku domów/mieszkań. Nie będą to
    nowe domy a tym bardziej mieszkania. Jak się przyglądam w czym tu niektórzy mieszkają
    to mnie strach ogarnia, że za chwilę zawali się to wszystko. Teraz mieszkam w domu w
    którym szczytowa ściana ma wygięcie ze 20 cm. (takie wybrzuszenie).
    Mimo moich obaw te domy stoją a ludzie w nich mieszkają. Jednak nie chciałbym się
    wpakować w coś masakrycznie zrujnowanego i niebezpiecznego. Od razu dodam,że żaden
    dom stary (nie wiem jak w nowych) nawet te po remoncie nie mają dokumentacji. Za
    każdym razem na moje pytanie o coś takiego to długo musiałem wyjaśniać o co mi chodzi
    a potem patrzyli na mnie jak na nienormalnego. Krótko - nie ma.
    Pozostaje tylko oglądanie i opukiwanie (nie wiem po co) ale dziur na pewno nie
    pozwolą mi robić.
    Jakieś wskazówki?
    K.