  • Data: 2020-06-26 12:01:48
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Co innego dom wybudowany po kosztach 5 lat temu przez dwóch szwagrów
    > na piaskowej działce.

    Wiadomo jak trudno o dobrych fachowców. Ale jedna z lepszych firm
    budowlanych, z jakimi miałem do czynienia, prowadzona jest przez
    dwóch szwagrów noszących to samo imię. Zresztą dobrze się rymujące
    w ich sloganie reklamowym. A na pisakowej działce to sam mam dom.
    Bardzo dobre i stabilne podłoże, wbrew temu, co czasem przeczytać
    można w literaturze.

    Jarek

    --
    Każdego zaś, kto tych słów moich słucha, a nie wypełnia ich, można
    porównać z człowiekiem nierozsądnym, który dom swój zbudował na piasku.