  • Data: 2020-06-27 00:28:17
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > TG

    To wiesz o czym mówię. Ale te ściany mnie niepokoją bo ściana ścianie nierówna. Jak
    napisałem na początku. Mieszkam w domu, który był zbudowany chyba jeszcze przed wojną
    (tą 2) a potem odbudowany ale ściany zostały. I jedna z nich ma takie wybrzuszenie,
    że gdybym oglądał nieświadomy wszystkich niedoskonałości tutejszych domów, to bym się
    bał mieszkać.
    Właśnie oglądałem dom, który moim zdaniem jest ruiną do wyburzenia. Właściciel
    rozmawiał ze mną jak by to była normalna budowla i tylko lekkie korekty i będzie
    dobrze. Tam nawet ściany już się przewracają a on mówił, że dach wystarczy wymienić,
    który nawiasem mówiąc cały się sypie.

    To szkoda, że nie kupiłeś. Mnie się to miejsce wyjątkowo podoba.
    K.