  • Data: 2020-06-27 00:38:43
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym co ci juz podpowiedzieli ja bym patrzyl czy ten mur nie jest czasem
    ostatnio kosmetyzowany.
    > Jak rygips to nie wiesz co pod spodem.

    Rygipsy to może w nowych domach (chociaż też wątpie), tu nikt takich rzeczy nie używa
    w starych domach.

    > Jak swieżo malowane, to nie wiesz czy nie popekany i zagipsowany niedawno.

    Tu się zgadza malują na potęgę. Peka to malują. Przecieka to malują. Sypie się to
    malują.
    Od razu wyjaśnię nie ma czegoś takiego jak gładka ściana. Posypało się to zamalowuje
    się to co pozostało. Wybrzuszyło się to zamalowuje się w takim stanie w jakim jest.

    > Jak pod styro cos sie dzieje to nie widzisz.

    W starch domach nie widziałem styropianu. Chyba, że ktoś dziurę nim zatkał i
    zamalował.

    > Jak ktos ma foty to sie obroni, jak powie ze gdzie tam i fot nie ma sprzed
    gipsowania, nakladania styro to wiesz, pieron wi czy nie ma czy kombinuje.

    Już pisałem. Nikt czegoś takiego nie robi jak zdjęcia.

    > I tu sie okazuje ze lepiej jak sciany nie malowane albo boazeria lezy dlugo. Bo
    wiadomo ze nie grzebane i jest jak widac.

    Boazeria to w bogatych domach. Oczywiście sosnowa jak na razie innych nie widziałem.

    > Sprawdzic czy grzyba nie ma, powąchać czy go nie czuć.

    Jest i czuć. Przyjdzie lato (w zasadzie to trwa ono 9 miesięcy) to wysuszy się i
    przewietrzy.

    > Sprawdzic czy cos nie peka. Jak peka to czy jest stabilne czy sie poglebia.

    Muszę kilka zdjęć zrobić przy okazji. Będzie jako wkład poglądowy.

    > Podpytac o izolacje i pionowa i pozioma.

    Też już pisałem. Nie istnieje.

    > Jak dom niestary zapytac o dokumentacje.
    Chyba na taki mnie nie stać. Te które oglądam nie mają dokumentacji.
    K.