  • Data: 2020-06-26 09:29:12
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze patrzyłbym czy jest izolacja pozioma od fundamentów.
    > Nie ma, nie widać, nie ma jak sprawdzić pod jakimś ociepleniem, szukać w
    > jakim wejściu piwnicy? .. itd.

    Od razu mogę ci odpowiedzieć, tu nikt nie stosuje izolacji ani poziomej a tym
    bardziej pionowej. Jestem w Hiszpanii.

    > Domu bez jakiejkolwiek izolacji, choćby z foliowych worków po nawozach
    > bym nie brał.

    Czyli prawie wszystkie (nie piszę wszystkie, bo wszystkich nie widziałem). Może na
    północy w Hiszpanii w regionach np. Galicia, Castilla y Leon i cały ten pas.

    > Można jeszcze zerknąć czy rynny są blisko ścian wypuszczone, moze to być
    > jakąś wskazówką

    Co jeśli nie mają w ogóle rynien. Też dużo takich domów ty jest.
    Ale dzięki.
    K.