  • 321. Data: 2021-01-17 19:44:00
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 03.01.2021 10:14, budynPL wrote:

    > stoicki spokój polega na ignorowaniu dosłownie kilku osób, które uznały,
    > że obrażanie ludzi sprawia im frajdę. Z całą resztą da się gadać mimo różnicy
    poglądów.

    To się zgadza :-)
    Ale zobacz, że i tak na usenecie nie ma syfu jak na fejsie, nie ma
    takich fejk nijusów ani żaden Hindus nie moderuje postów czytając je
    przez translator. No a jednak da się z tym żyć całkiem dobrze :-)

  • 322. Data: 2021-01-18 20:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Co do dwutlenku węgla zdania są podzielone.

    Powiedziałbym ze ci co twierdza ze musimy go produkowac wiecej zeby
    przezyc to zdecydowanie awangarda...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 323. Data: 2021-01-18 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > dwutlenek
    > węgla

    :)
    TEgo akurat mamy tyle ze nie musimy produkować go wiecej, wrecz
    zdecydowanie oczekuje sie redukcji emisji.
    Sama elektrownia bełchatów produkuje tyle ze wiecej nam nie trzeba...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 324. Data: 2021-01-20 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > No bo wiesz, Oni dzięki temu mogą zaoszczędzić fortunę i wyjechać
    > na wczasy się poopalać gdzieś daleko np. do Świdnika. Przynajmniej
    > tak im się wydaje. :)

    Znam wiele osób które lubią spac w troche zimniejszych pomieszczeniach
    ale nigdy nie była to kwestia kosztów.
    Bardziej komfortu, przyzwyczajen.

    A moze cos w tym jest medycznego:
    https://www.hellozdrowie.pl/5-rzeczy-ktore-dzieja-si
    e-z-twoim-cialem-
    gdy-zima-za-bardzo-podkrecasz-ogrzewanie/

    Sen to czas, kiedy nasze ciało regeneruje się między innymi przez
    oszczędzanie energii. Jedną z jego form jest obniżenie temperatury.
    Analogicznie temperatura w sypialni również powinna być niższa.
    Najlepiej w granicach 18-20°C. Jeśli śpimy w zbyt nagrzanym
    pomieszczeniu, zwiększona różnica temperatur utrudnia wypoczynek.
    Dodatkowo przez wysuszenie śluzówki gorzej się nam oddycha. Musimy spać
    z otwartymi ustami, łapczywie ‶wciągamy” powietrze, a nasze wargi stają
    się suche.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 325. Data: 2021-01-20 12:11:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nic nie powinno (inaczej wyeliminowałbyś 2/3 świata).
    Lub tak "powinno" jak "powinno" się nie jeść mięsa w poniedziałki, środy i piątki -
    za realnego socjalizmu oczywiście.

    Pośpij sobie w 18°C bez przykrycia.
    A co do zawartości (bezwzględnej) H2O w powietrzu to rośnie ona z temperaturą.

    Różnica pomiędzy czym a czym??

    -----

  • 326. Data: 2021-01-20 14:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Nic nie powinno (inaczej wyeliminowałbyś 2/3 świata).
    > Lub tak "powinno" jak "powinno" się nie jeść mięsa w poniedziałki,
    > środy i piątki - za realnego socjalizmu oczywiście.

    Biorac pod uwage co nauka mowi o naszym spozywaniu miesa to coś w tym
    jest.

    > Pośpij sobie w 18°C bez przykrycia.

    Ja? Dziekuje, ja lubie raczej 21.
    Ale mowie tylko ze wiele osób lubi chłodniej i to lubienie nie wynika z
    kosztów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 327. Data: 2021-01-20 22:38:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla Ciebie pewnie dziwne, że w szpitalach jest 24°C - pewnie chcą wykończyć słabych i
    chorych?
    Lub taki trade-off:
    Im bardziej kijowe żarcie, tym bardziej trzeba grzać ;-)

    -----

  • 328. Data: 2021-01-20 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Ano, z dzisiaj:

    Czyzbyscie wzorem niektorych sredniolotnych umysłów politycznych mylili
    pogode z klimatem? ;-(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 329. Data: 2021-01-21 18:55:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Dla Ciebie pewnie dziwne, że w szpitalach jest 24°C - pewnie chcą
    > wykończyć słabych i chorych? Lub taki trade-off:
    > Im bardziej kijowe żarcie, tym bardziej trzeba grzać ;-)

    OMG, do czego chcesz mnie przekonac?
    Do tego ze nie spotkałem ludzi ktorzy lubia chłodniej na noc?
    Spotkałem.
    Osobiscie mam w mieszkaniu 21-23...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 330. Data: 2021-01-23 09:31:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    20 Jan 2021 10:59:52 GMT, Budzik

    > Znam wiele osób które lubią spac w troche zimniejszych pomieszczeniach
    > ale nigdy nie była to kwestia kosztów.
    > Bardziej komfortu, przyzwyczajen.

    Moi rodzice dla przykładu. Jak mają więcej niż 21sC to już "płyną".
    Najlepiej się czują przy 19-20.

    --
    Pozdor
    Myjk