  • 331. Data: 2021-02-07 21:37:28
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: Bula <b...@s...onet.pl>

    W dniu 02.01.2021 o 20:42, Pilocik pisze:

    > Od kilku lat mieszkam w nowym domu, mam w 70% podłogówkę a reszta to
    > niskotemperaturowe (czytaj - duże) grzejniki, generalnie w sypialniach.
    >
    > Tak mi doradzało wielu fachowców i to był najwiekszy błąd jaki
    > popełniłem podczas budowy :(
    >
    > Teraz wszędzie bym dał podłogówkę

    Moja corka lubi do spania nizsze temperetury. Duzo w nocy nie spada,
    ocieplenie robi swoje, ale spi jej sie o wiele lepiej. niz kiedy ma 21
    stopni (to dzienna temperatura)

    Ja tak samo. Czlowiek spal kiedys w 17 stopniach teraz takich temperatur
    nie uzyskam, az tak temperatura chyba :) nie spadnie, choc nie
    testowalem, teraz ida wkoncu lepsze temperaturu to moze sprawdze :), ale
    lubie kiedy temperatura w nocy jest ciut nizsza, a przy podlogowce
    wachani pewnie takich nie uzyskam. Czasami brakuje cieplej podlogi, to
    fakt, gdzie na dole jednak podloga przyjemnie ciepla, ale w nocy
    zdecydowanie wole chlodniej, wiec cos za cos. Z ogrzaniem pomieszczeniem
    nie mam problemu, tutaj osoba wyliczyla to poprawnie i chwila jest
    cieplo ), kaloryfery tak umieszczone, ze nie przeszkadzaja z zadnym
    pomieszczeniu.

    Wiec kwestia co kto lubi :)

    Bula

  • 332. Data: 2021-02-08 08:14:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.01.2021 18:55, Budzik wrote:
    > Do tego ze nie spotkałem ludzi ktorzy lubia chłodniej na noc?
    > Spotkałem.

    Ja też znam takie osoby i każda z nich jest albo nałogowym kopciuchem
    albo ma nadciśnienie albo jakiś inny reumatyzm. Także wierzę że to nie
    koszty są bynajmniej głównym powodem ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 333. Data: 2021-02-08 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Ja też znam takie osoby i każda z nich jest albo nałogowym
    > kopciuchem albo ma nadciśnienie albo jakiś inny reumatyzm. Także
    > wierzę że to nie koszty są bynajmniej głównym powodem ;-)

    W przypadku osób które znam koszty nie maja zadnego znaczenia w tym
    aspekcie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin