  • 11. Data: 2023-06-12 13:28:20
    Temat: Re: Prąd po cenach chwilowych
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/06/2023 13:14, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zależy kto będzie rzadził. Jak dojdzie do władzy dzisiejsza opozycja to potraktuje
    sprawę priorytetowo

    Wątpię. Jak dojdzie do władzy KO z przystawkami to będzie miało lata
    odkręcania burdelu prawnego zostawionego przez obecnych debili i
    nakręcania nowego burdelu prawnego dla własnych debili. PV? Watpie, aby
    cokolwiek zrobili, z resztą ktokolwiek do władzy dojdzie, ja będę miał
    już 2/3 spłacone. Ostatnio, licząc ceny prądu powyżej 2MWh, już tam jestem.

    Tak, że sajonara suwerenie.

  • 12. Data: 2023-06-12 16:38:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Pamiętasz jak nakazali używanie zarowek energooszczędnych to prad zdrozał mniej
    więcej o tyle ze rachunki zostały praktycznie takie same jak przy zwykłych zarowkach.
    I wszystkie oszczędności jakie mieli mieć ludzie poszły się jebać. A rzad zarobił
    dodatkowo na vacie bo nowe zarowki byly kilka razy drozsze od zwykłych. Za chwilę
    bezterminowe prawa jazdy beda terminowe. To w kontekscie jak by jakie baran cos o
    prawach nabytych chciał napisac. Miłych przemyśleń.

    Jprdl. Zenuś, jak czeba mieć mocno zryty łeb, żeby słowo
    "energooszczędne" zamienić na "pieniądzooszczędne"?

    Pisałem już, ić na smętasz i nie wracaj.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>