  • Data: 2021-06-10 09:13:41
    Temat: Re: A tymczasem Niemcy i PV
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-09 o 22:32, Kris pisze:

    > To już kompletny idiotyzm i dobrze że póki co u nas na to nie wpadli.
    No nie wiem ale będą musieli bo skąd wytrzasną te 15%GE (Green energy)
    A czas ucieka i Niemcy to widzą, a nasi bedą płakać że się nie udało :(
    i bulić kary.

    > Dodatkowo kilkadziesiąt tysi na instalację która z( u nas) z prosumentem zwracać
    się będzie min 7 lat a bez prosumenta+ czyli za kilka miesięcy) może i nigdy się nie
    zwróci.
    Wszystko zależy od ceny tej GE, jak będzie wyższa od ceny zwykłej ale
    mniej niż z przesyłem żeby nie było machlojek w Niemczech to nie będzie
    tak źle. Instalacja się zwróci i zarobi na siebie ale zamiast w 6-7 lat
    będzie to np 10.
    Najbardziej w dupie będą ci co będą na kredyt robić no i przez drogie
    firmy, dlatego to padnie bo opłacalność będzie dla nich żadna.

    > To już lepiej nowy podatek niech wprowadza?ą
    > Ps
    > Z ciekawosci- widzisz jakieś pozytywy w tym co podlinkowales?

    Nam to i tak rybka, Niemcy i tak nam sprzedają energię, więc tu się
    niewiele zmieni.
    Zobaczymy co się jeszcze z tego urodzi bo to na razie plany podobnie jak
    u nas.

    --
    Janusz