eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBardzo potaniały solary Zestaw 100W + kontroler już za 20 $ › Re: Bardzo potaniały solary Zestaw 100W + kontroler już za 20 $
  • Data: 2023-05-25 12:49:02
    Temat: Re: Bardzo potaniały solary Zestaw 100W + kontroler już za 20 $
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 25.05.2023 o 12:19, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Sprzedałeś już te akcje? - czy nadal je masz i liczysz zyski?

    Teslę sprzedałem już jakiś czas temu. A pozostałe wyprzedałem
    częściowo. Na dziś te akcje kosztowały mnie ujemną kwotę, więc nawet
    gdyby - jak to sugerujesz - ich wartość spadła jutro do zera, to nadal
    jestem do przodu.

    Generalnie unikam gwałtownych ruchów w tej materii, działam raczej
    małymi kroczkami. Jak jest okazja to po trochu dokupuję, a jak kurs
    zwyżkuje to stopniowo wyprzedaję. Działając gwałtownie dałoby się przez
    ostatnie 3 lata zarobić nie x2, tylko x10, ale ponosząc przy tym bardzo
    wysokie ryzyko pomyłki. Każdy musi znaleźć swój sposób.

    Mateusz