eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBardzo potaniały solary Zestaw 100W + kontroler już za 20 $ › Re: Bardzo potaniały solary Zestaw 100W + kontroler już za 20 $
  • Data: 2023-05-25 13:53:34
    Temat: Re: Bardzo potaniały solary Zestaw 100W + kontroler już za 20 $
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 25 May 2023 at 13:14:10 UTC+2, Mateusz Viste wrote:
    > Ano, cały czas. Rocznie lub kwartalnie, w zależności od pozycji.
    >
    > Ale dywidendy to niewielki zysk, zwykle w okolicy 3-6% rocznie. Należy
    > je raczej traktować w kategorii kieszonkowego na pociechę, kiedy
    > spekulacja się nie uda.
    >
    > Żeby jednak była jasność: ja nikomu niczego nie doradzam w tej kwestii.
    > Wskazuję tylko, że "inwestowanie" we własny dom to zazwyczaj słaby
    > pomysł i dysponując jakimkolwiek kapitałem warto rozejrzeć się za
    > alternatywnymi sposobami jego ulokowania.
    >
    > Mateusz
    Dom nie rdzewieje i nikt go nie ukradnie w nocy.

    Kamienica stoi 100 lat bez remontu i będzie stała kolejne 100 lat

    a pod zastaw kamienicy można dostac kasę na operację w szpitalu, czy ją po prostu
    sprzedać, aby dostać cash.

    Bank cashu nie da, gdy brak zabezpieczenia, a kamienica, nieruchomości to bardzo
    dobre zabezpieczenia.

    Wujek cięzko pracował w N owym Jorku i lkupił kamienicę na Brooklynie i wszyscy jego
    znajomi kupowali kamienice jako zabezpieczenia.

    Bo gdy operacja w szpiotalu za 100.000 $ to sprzedawali kamienicę i mieli cash na
    pokrycie kosztów leczenia, bo te są tam sakramencko wysokie, a kto nie ma cashu ten
    umiera,.