  • Data: 2022-08-03 18:03:39
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 3 sierpnia 2022 o 15:25:49 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > On Wednesday, 3 August 2022 at 15:09:16 UTC+2, 4...@g...com wrote:
    > > https://gazetalubuska.pl/domy-w-cenie-mieszkania-w-l
    ubuskiem-sprzedaja-cale-gospodarstwa-za-grosze-ceny-
    do-200-tys-zlotych-zobaczcie-oferty/ar/c9-16531113
    uprzedzalem że tak będzie, to pisali niektórzy że głupi jestem bo na ziemi nikt
    jeszcze nie stracił. To już są ci pierwsi co tracą.
    > ziemia to spekulacja banków na wypranie kasy z nademisji dolara
    >
    > Banki emitują 100żl kredytów z 1zł
    > a sprytne emituja do 1000zł z 1 zł dlugów kolateralnyc h
    > i musza nadmiar kasy wybrac w commodities i kupują ziemię
    > bo paliwa za drogie.
    >
    > I bank kupuje ziemię
    > kupuje developera
    > finansuje budowę
    > daje kredyty na domy, mieszkania i zarabia 10 krotnie
    >
    > bo 30% Zenków zbankrutuje i komornik bankowy odzyskuje domy, mieszkania i sprzedaje
    kolejny raz i znów na kredyt, jaki bank sam sprzeda

    > To banki zbankrutowały cały świat
    Czołg już zbudowałeś czy ci gąsienice zdechły?