  • Data: 2018-09-05 21:06:47
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > To prawdopodobnie były tabletki do chloronatora. Dlaczego, to już nie wiem.
    > Może przez przypadek, jeśli w komplecie go nie było.
    A nie jest tak, ż do chlorowania używają podchlorynu sodowego w roztworze,albo
    proszku? W wodociągach używają tego w płynie, bo się włącza pompę impulsową i
    tylko bańki zmienia.Ten w proszku lub w tabletkach jest rzadziej spotykany, żebysię
    ludzie nie potruli.
    Natomiast sól do wymienników jest bardzo dobra, choć nie jodowana."Dobroć" rzejawia
    się tym, że nie zdarzyło mi się przesolić kartofli, gdy jej używalem. Dokładna miara,
    choć nie pamiętam jaka.Ale do kapusty i ogórków musiałem ją ozpuszczać.Miałem ją
    zawsze, więc nie marudziłem, że kamienna lepsza...
    pozdro.abomito