  • Data: 2018-09-05 22:34:37
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 września 2018 17:43:21 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Portugalia u mnie odpada przy "morświnowaniu" bo ma zimny ocean i parówę w
    > lipcu/sierpniu jak w PL czy Chorwacji. Jedynie skrajne południe jest
    > znośne.

    No pewnie, że południe :) Algarve wymiata!

    > Wyciągasz skrajności i porównujesz nieporównywalne. Prawda jest taka, że
    > za piwo duże (0,5l) w Portugalii płaci się podobnie jak gdzie indziej -
    > 2-7 EUR w zależności od regionu.

    W centrum Albufeiry czyli miejscowości wyjątkowo turystycznej płaciłem
    codziennie 1Eur za zimne smaczne piwo przy stoliku na głównym deptaku przy
    samym oceanie - 2 lata temu :)

    > Za 1 EUR kupisz litr piwa ale w sklepie -
    > nad oceanem w turystycznej miejscowości zapłacisz 5 EUR. W restauracji jak
    > pójdziesz z 5 osobową rodziną zostawisz 100-150 EUR (za podstawowe dania,
    > bez szaleństw). Dodatkowo w Portugalii mają zwyczaj nastawiania przed
    > daniem głównym sporo przystawek, które są płatne. Jak ktoś niezorientowany
    > to się może zdziwić.

    Spokojnie za 10-12Eur zjesz do pełna dwudaniowe smaczne danie na osobę -
    na pewno tańsze i smaczniejsze niż smażona ryba nad polskim morzem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.